Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forleden dag og besøgte Yaya på Dokkanun ude på Amager. Det er et fint sted, hvor jeg før også har besøgt Tong med stor succes. Men denne gang ville jeg prøve Yaya.

Vi aftalte en time, hvor første del var "sports-massage" som hun kaldte det. Den anden del var b2b med happy ending. Meget god massage, hvor hun var grundig, og jeg var helt afslappet. Jeg kunne godt lide den sjove del også, hvor hun var nøgen og brugte flittigt sine bryster til at køre rundt på kroppen. Super lækkert.

Yaya er en lidt ældre thai dame, jeg ville gætte sidste i 40'erne - men jeg synes det er svært at vurdere alderen på thai damer generelt. Flot slank krop, store og fine bryster (silikon) og meget berøringsvillig. Hvis man er til thai'er med store bryster, så er Yaya er godt bud.

Til dem der har oplevet Tong, så er Tong måske lidt frækkere i sin tilgang, mere erotisk og Tong er også noget yngre en Yaya. Men til gengæld har Tong mindre bryster end Yaya. Så er det er nok smag og behag i sidste ende, hvad man er til. Jeg kunne sagtens finde på at besøge både Tong og Yaya igen. Der er også en anden pige på adressen der hedder Lin, men hende har jeg ikke prøvet endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
minute-man skrev, den 15.6.2024 at 16:31:

Jeg var forleden dag og besøgte Yaya på Dokkanun ude på Amager. Det er et fint sted, hvor jeg før også har besøgt Tong med stor succes. Men denne gang ville jeg prøve Yaya.

Vi aftalte en time, hvor første del var "sports-massage" som hun kaldte det. Den anden del var b2b med happy ending. Meget god massage, hvor hun var grundig, og jeg var helt afslappet. Jeg kunne godt lide den sjove del også, hvor hun var nøgen og brugte flittigt sine bryster til at køre rundt på kroppen. Super lækkert.

Yaya er en lidt ældre thai dame, jeg ville gætte sidste i 40'erne - men jeg synes det er svært at vurdere alderen på thai damer generelt. Flot slank krop, store og fine bryster (silikon) og meget berøringsvillig. Hvis man er til thai'er med store bryster, så er Yaya er godt bud.

Til dem der har oplevet Tong, så er Tong måske lidt frækkere i sin tilgang, mere erotisk og Tong er også noget yngre en Yaya. Men til gengæld har Tong mindre bryster end Yaya. Så er det er nok smag og behag i sidste ende, hvad man er til. Jeg kunne sagtens finde på at besøge både Tong og Yaya igen. Der er også en anden pige på adressen der hedder Lin, men hende har jeg ikke prøvet endnu.

Så "Jeg giver ikke sex." er altså ikke rigtigt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 6 minutter siden:

Det kan jo sådan set godt være rigtigt. Der bliver jo kun nævnt "happy ending", hvilket sandsynligvis refererer til hj.  Og som mange før har pointeret, så regnes hj af mange thaier jo ikke for sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Der er i hvertfald mulighed for HJ, det virker til at være ret standard.
Tror ikke der er mulighed for fp. Men jeg har heller ikke spurgt indtil det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
minute-man skrev, den 15.6.2024 at 16:31:

Er Yaya hende på billederne på annoncen og hvad skulle du af med for sådan en oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
duved97 skrev, for 3 timer siden:

Er Yaya hende på billederne på annoncen og hvad skulle du af med for sådan en oplevelse?

Ja, jeg er ret sikker på at det er hende på billedet på annoncen.

Det kostede 1300kr. 1000kr for massagen og 300kr for HJ.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...