Hop til indhold

sugarbabes

Featured Replies

Skrevet

er der nogen der kan foklare mig hvad det her suger daters går ud på kort?

Skrevet

de samme som en almindelig luder - stort set. Du betaler penge for at få sex med pigen. Nogen af dem er til korte møde på 1-2 timer andre til længere møder, hvor du tager dem med på firma rejser og nyder dem om aftenen - det koster så flere penge :) 

Skrevet

Det er det samme som alm massage damer. 

Det er bare en anden plat form. Du betaler for sex med gaver eller penge.

Der er flere der har dårlige oplevelser, se anden tråd.

Redigeret af Nafa

Skrevet
anmelder skrev, 1 time siden:

de samme som en almindelig luder - stort set. Du betaler penge for at få sex med pigen. Nogen af dem er til korte møde på 1-2 timer andre til længere møder, hvor du tager dem med på firma rejser og nyder dem om aftenen - det koster så flere penge :) 

nej, overhovedet ikke , det har du simpelthen ikke forstået , og hvordan skulle du vide noget om det , når du kun har anmeldt prostituerede og massage thaier. Men det holdt dig så ikke tilbage , om at være vidende om noget du aldrig har været i kontakt med

Redigeret af sejler1

Skrevet
benny49 skrev, for 1 time siden:

jo, der er jo mange måder, jeg har haft 3 , hver i over 1.5 år, en i 2.5 år. Vi mødtes på en station , kørte til mig, spiste frokost , eller drak en kop kaffe og snakkede om os selv osv i måske en time eller 1.5
så gik vi i soveværelset og hyggede med aftale om hvad den anden kunne lide og jeg, og jeg har ikke mødt en som ikke fik orgasme, ofte flere end mig. Så røg vi en smøg , i sengen eller haven, og snakkede lidt  og jeg kørte dem tilbage,  de havde fået pengene når vi gik ud af døren. Ofte med aftale om næste gang. Almindelige piger , der tændte på det og manglede lidt penge på en elev løn.  
andre har jeg mødt to tre gange, det samme egentligt, god tid, vi var altid sammen måske med kørsel 3 timer , men mere direkte til sex. igen efter aftale om fælles lyst

Redigeret af sejler1

Skrevet
Nafa skrev, 1 time siden:

Det er det samme som alm massage damer. 

Det er bare en anden plat form. Du betaler for sex med gaver eller penge.

Der er flere der har dårlige oplevelser, se anden tråd.

næ , det har intet med massage at gøre, hvorfor udtaler du dig om noget du har no clue om ? ?

Skrevet
benny49 skrev, for 1 time siden:

Der er ikke noget kort svar på relationer mellem mænd og kvinder. De korte svar på de betalte forhold er heldigvis ikke altid gældende. Der er mange sugarbabes der bare skal have nogle hurtige penge, men hvis man selv er til det er det også muligt at få en ven, lære nyt mad og nyt musik at kende.

Så er det altså heller aldrig sket at den næste besøgende allerede har stået på trappen når jeg skulle ud derfra. Det er altså dejligt med god tid.

Kh. Nyde

Skrevet

Hejsa.

Det er mange måder at piger se på det.

Jeg ved da er mange som har kun korte sex møder i måde hurtig penge.

Men da findes også relationer som er kærster artig. Mænden betaler ikke for sex. Han betaler for den tid.

Og hvordan betaling ser ud. Hvis man vil kalde det betaling er meget forskellige... benzin kort, ekstra visakort med en fest beløbe på hver måned, gave rejser

Men det hvad nogen piger vil finde i en SugarDady er en ven, mentor eller en slags kærsterartig kærlighed forhold.

Og så er sex og økonomie en del men ikke mere fokus. Når da er kemie og da er blev bygget den slags relation op som jeg lige har navnet. Så blev SD opmærksom på hvad hun ønsker eller mangler uden at det skal blev aftalt og han giver det bare med glade og SB søer med glade sælskabet ved ham fordi hun nyder hams sælskab, modenhed og tryghed som han kan give hende og elsker at forkæle ham ud fra taknemlighed.

Og jeg er især for en relation taknemmelig som jeg har stå i. 

SD har hjulpet mig i så mange måder og har forbedret min livssituation ikke med pengene som sådan, men tak den økonomiske muligheder som han har haft kunne jeg ændre mine livssituation. At flytte fra A til B  var en stor gevinst for min overskud i min hverdagen. Og han og hams visdom har hjulpet mig i mange situationer og har hjulpet mig at klar mig bedre i de forskellige situationer. Har viste mig veje som jeg ikke har så. 

Vi har været sommerhuse i en uge, på forskellige løbe arrangementer. Han fik af mig også gaver til Jul, fødselsdagen eller Valentinedag. Jeg har besøge ham tit og often kun for at drikke en kaffe eller hent mig en kram eller legge mig i hams arme. Da var til sidst ingen snakke mere om hvordan de enkelte møde ser ud, hvonår de skulle være eller hvor tit man skal ses. 

Når jeg møde på SD en som vil korte møder så sender jeg ham bare vider til en GP som jeg tænker hun har gode anmeldese. 

Så håber jeg at jeg hjælper ham og den GP. 

Redigeret af Ana_nass89

Skrevet

Kan ikke sammenlignes overhovedet   Eller det vil sige dem jeg har mødt. 
jeg får en mere personlig forhold. Det Vil sige hvis de mangler noget det kan være tøj/undertøj osv kan de sagtens spørge mig om jeg ikke lige vil betale og nogen gange gør jeg det  og andre gange gør jeg ikke. 
vi er typisk sammen nogle timer alt efter tiden den pågældende dag. Jeg kan sagtens have lidt mad med vi lige spiser eller bare en flaske rødvin. 

Så i min verden er der stor forskel 

Skrevet

Der er ikke nogen forskel. Kald det nu bare det der er.

Betaling med penge og modydelsen er sex.

Ellers finder manden bare ny damen.

Skrevet

Sugarbabes har bedre mulighed for at vælge og vrage og kun tage imod de mænd, som vil mere end et hurtigt knald og som de kan skabe en relation og føle sig trygge ved.

Det kan godt være en glædespige, kan tjene mere ved at arbejde på et decideret bordel - men vil hun blot snuse lidt til erhvervet og opbygge lidt erfaring, er det en udmærket måde at få lidt mere luft i økonomien i en periode, uden at eksponere sig selv for meget og møde interessante mænd, der kan give dem noget erfaring.

Mænd, som er trætte af glædespiger, der kun går efter: hurtigt ind - hurtigt ud konceptet, men istedetfor gerne vil have en mere date-agtig oplevelse, hvor de f.eks. inviterer pigen med ud at spise først, fremfor at de bare skulle side alene derhjemme og spise flæskesteg, mens de studerer udvalget af glædespiger i omegnen - kan istedetfor sidde og texte med en enkelt udvalgt pige og skabe en mere personlig relation. Måske kommer et møde alt i alt til at koste mere end et hurtigt knald på et bordel - til gengæld kan man leve længe på et sådant møde - og så kan det blive billigere i længden ;-)

Skrevet
sejler1 skrev, den 15.6.2024 at 17:47:

næ , det har intet med massage at gøre, hvorfor udtaler du dig om noget du har no clue om ? ?

Så er da godt du giver svaret i en anden tråd hvor du selv oplyser det samme som jeg skrev. 

Du kan jo også lave samme aftale med massage damerne. Du kan bare spørge dem. 

Skrevet
sejler1 skrev, den 15.6.2024 at 17:18:

nej, overhovedet ikke , det har du simpelthen ikke forstået , og hvordan skulle du vide noget om det , når du kun har anmeldt prostituerede og massage thaier. Men det holdt dig så ikke tilbage , om at være vidende om noget du aldrig har været i kontakt med

Jeg elsker, at du har styr på, hvem jeg har været i seng med og hvem jeg ikke har :) Men ja jeg har ikke anmeldt nogen af de sugar jeg har været sammen med. Ikke fordi jeg ikke tør/vil, men det er måske ikke så fedt, at jeg anmelder Amalie ude fra redlers kollegiet værelse 345, hvis nogen af hendes studiekammerater læser med :) 

I bund og grund, så mødes man, spiser/drikker et eller andet - har sex - betaler og smutter igen. 

Redigeret af anmelder

Skrevet
anmelder skrev, for 5 timer siden:

Jeg elsker, at du har styr på, hvem jeg har været i seng med og hvem jeg ikke har :) Men ja jeg har ikke anmeldt nogen af de sugar jeg har været sammen med. Ikke fordi jeg ikke tør/vil, men det er måske ikke så fedt, at jeg anmelder Amalie ude fra redlers kollegiet værelse 345, hvis nogen af hendes studiekammerater læser med :) 

I bund og grund, så mødes man, spiser/drikker et eller andet - har sex - betaler og smutter igen. 

Nej. Overhovedet ikke. Nogen piger gøre det. Men enlige bygge man en relation op til henden som skulle står i centrum. En mentorskab, venskab. Hvor SD hjælper SB med rådgivning, økonomie og har en omsorgsfuld funktion.  For pigen har det nemmere i sit liv. 

Og SB berige ham med dejlige frisk sælskab og giver også lidt modspille følsesmæsige. 

Der hvor han kan SD ellers føle sig ensom og har det måske ikke mere nemt at score damer og finder en kærster på grunden sin ældre, eller fordi han live i en ægteskabe uden følse på grunden børn men søger selv også bekræftelse og sommerfugle i maven.

Jeg synes den billede og beskrivelse om at man køber enlige alligevel kun sex, bare med lidt ekstra tid for at man kan spise sammen er så tynt og flade  og komme en rigtig SD relation ikke tæt på.

En SD relation  bidrage i so mange farver og trins til livskvalitet fra begge sider som din beskrivelse ikke en gang komme tæt på. 

Redigeret af Ana_nass89

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.