Hop til indhold

Slavetøs oplæring og gangbang i kneppeklubben

Featured Replies

Skrevet

Slavetøs-event i kneppeklubben mandag 17/6 fra kl 1030-1230 på Frederiksberg :D

Til disse events vil der indgå elementer der ikke vil være muligt at prøve med mig alene eller til andre events.

Det er selvfølgelig vigtigt at vide, at hvis man ikke ønsker at prøve et eller flere elementer af til eventet så er man selvfølgelig ikke tvunget og må gerne bare kigge på :)

Specifikt mandag vil bruge den første time på;

Anal-træning

Breathcontrol træning 

Hårdere pisk/spanking træning 

Deepthroat/gagging træning

Jeg vil også være blindfolded det meste af denne første time :P

Instruktøren vil være til stede og give jer en præsentation I hvordan I udfører ovenstående elementer på mig på sikker vis og så jeg også er med i et tempo jeg kan følge med i.

Se første time som en slags workshop hvor du får lov at prøve ting med mig du ikke ville kunne uden Instruktørens tilstedeværelse :razz:

Næste time vil være et gangbang som du kender det fra de andre events men med fokus på at blande de ovenstående elementer ind, bl.a. bør muligheden for air-tight være meget stor :D

Dette event henvender sig selvfølgelig til dig med interesse for det dominante univers. Din erfaring betyder intet da du som nævnt vil blive guidet i hvordan jeg skal domineres :wub:

Prisen bliver 500kr for medlemmer og 1.500kr for ikke-medlemmer :)

Har du lyst til at deltage, så skriv en sms med alder, højde, drøjde og baggrund på 91840527.

Skærmbillede 2024-06-15 kl. 13.13.49.png

Skærmbillede 2024-06-15 kl. 13.11.29.png

Skærmbillede 2024-06-15 kl. 13.11.17.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.