thedanishdude 328 Skrevet 15. Juni (edited) Denne pæne pige lader til at være seriøs nok til at få en aftale med. Min fornemmelse siger: seriøs nok, pæn, men nok ligegyldig oplevelse? Nogen, der kan dele erfaringer? Redigeret 15. Juni af thedanishdude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2408 Skrevet 15. Juni For fremtidige søgninger. https://sugardaters.com/da/profile/eqR4q1mJzM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 15. Juni thedanishdude skrev, for 6 timer siden: Denne pæne pige lader til at være seriøs nok til at få en aftale med. Min fornemmelse siger: seriøs nok, pæn, men nok ligegyldig oplevelse? Nogen, der kan dele erfaringer? hun har været her længe var en periode i lyngby på bordellet , og har flere anmeldelser om bagi varevogne osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 16. Juni sejler1 skrev, for 17 timer siden: hun har været her længe var en periode i lyngby på bordellet , og har flere anmeldelser om bagi varevogne osv Jeg kan ikke finde dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 16. Juni thedanishdude skrev, for 13 timer siden: Jeg kan ikke finde dem mener hun skiftede navn ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 17. Juni Så bliver det jo svært at finde den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 17. Juni thedanishdude skrev, for 1 time siden: Så bliver det jo svært at finde den ja, jeg har lige tjekket pussygalores , og hun er der ikke på deres side længere. Men hun vil oftest hentes i Køge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 17. Juni sejler1 skrev, for 12 minutter siden: ja, jeg har lige tjekket pussygalores , og hun er der ikke på deres side længere. Men hun vil oftest hentes i Køge Så er jeg ikke sikker på at det er den samme. Uden at afsløre hvor, så er det langt fra det sted, hun skriver til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejler1 17 Skrevet 17. Juni (edited) thedanishdude skrev, for 3 timer siden: Så er jeg ikke sikker på at det er den samme. Uden at afsløre hvor, så er det langt fra det sted, hun skriver til mig Det er den samme, hun har også villet hentes i HIllerød hos en veninde i en periode, men jeg er nok ingen stor hjælp ved at søge på varevogn, kom jeg frem til hende Redigeret 17. Juni af sejler1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg