Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Denne pæne pige lader til at være seriøs nok til at få en aftale med.

Min fornemmelse siger: seriøs nok, pæn, men nok ligegyldig oplevelse? Nogen, der kan dele erfaringer?

Redigeret af thedanishdude

Skrevet
thedanishdude skrev, for 6 timer siden:

Denne pæne pige lader til at være seriøs nok til at få en aftale med.

Min fornemmelse siger: seriøs nok, pæn, men nok ligegyldig oplevelse? Nogen, der kan dele erfaringer?

hun har været her længe var en periode i lyngby på bordellet , og har flere anmeldelser om bagi varevogne osv

Skrevet
  • Author
sejler1 skrev, for 17 timer siden:

hun har været her længe var en periode i lyngby på bordellet , og har flere anmeldelser om bagi varevogne osv

Jeg kan ikke finde dem

Skrevet
thedanishdude skrev, for 13 timer siden:

Jeg kan ikke finde dem

mener hun skiftede navn ? 

Skrevet
thedanishdude skrev, for 1 time siden:

Så bliver det jo svært at finde den

ja, jeg har lige tjekket pussygalores , og hun er der ikke på deres side længere. Men hun vil oftest hentes i Køge

Skrevet
  • Author
sejler1 skrev, for 12 minutter siden:

ja, jeg har lige tjekket pussygalores , og hun er der ikke på deres side længere. Men hun vil oftest hentes i Køge

Så er jeg ikke sikker på at det er den samme. Uden at afsløre hvor, så er det langt fra det sted, hun skriver til mig

Skrevet
thedanishdude skrev, for 3 timer siden:

Så er jeg ikke sikker på at det er den samme. Uden at afsløre hvor, så er det langt fra det sted, hun skriver til mig

Det er den samme, hun har også villet hentes i HIllerød  hos en veninde i en periode, men jeg er nok ingen stor hjælp 
ved at søge på varevogn, kom jeg frem til hende 

Redigeret af sejler1

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.