Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Var en tur forbi der , hun er sød og med et smil på til man har betalt  det er også alt godt at sige om hende men her stoppe det også,  ikke en jeg vil besøge mere hun er en som smutter uden om det man aftaler , når man så er der , vil hun ikke det man har aftalt med hende , fra 0-10 får hun kun 4 hos mig , ved ikke hvordan andre har det med hende ..

https://annoncelight.dk/showad/394372

Redigeret af Stenbukken4700

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 1 time siden:

Var en tur forbi der , hun er sød og med et smil på til man har betalt  det er også alt godt at sige om hende men her stoppe det også,  ikke en jeg vil besøge mere hun er en som smutter uden om det man aftaler , når man så er der , vil hun ikke det man har aftalt med hende , fra 0-10 får hun kun 4 hos mig , ved ikke hvordan andre har det med hende ..

Turde du virkelig tage turen uden gummi??

Skrevet
Stenbukken4700 skrev, for 2 timer siden:

Spørsmålet er om det er noget hun selv har aftalt? Problemet er vel kendt og nævnes i mange tråde hvor alfonsen på pigens vejne lover guld og grønne skove som hun ikk er indstillet på at opfylde

Skrevet
thedanishdude skrev, for 32 minutter siden:

Turde du virkelig tage turen uden gummi??

Det har intet med anmeldelsen at gøre og det emne har været diskuteret i årevis i andre tråde.

Skrevet
  • Author

Jeg kunne aldrig finde på at ikke bruge gummi , men jeg fornemmer at flere piger skriver det for at få kunder og når man så er kommet ind af døren så er alt  kun med gummi , og flere mænd vil sikke hoppe i selv om de ikke får det de hvad glæde sig til at samleje var uden gummi og hvis de nu har brugt tid med transport og måske hold en halv fridag fra jobbet .. , jeg mener i aftale er en aftale som mange steder ikke holder ..

Skrevet

Jeg kan konfirmere at det er samme pige, og er enig med trådstarter omkring man ikke får det man har aftalt. Turde dog heller ikke uden gummi, men hendes baggrund og ansigt tiltrakte. Smilet varer kun indtil man betaler, og så får man ikke det man har betalt for. Jeg betalte for 2x udløsning indenfor 30min, og var på gaden efter 15min med en udløsning. Hun sagde jeg skulle købe mere tid hvis jeg ønskede mere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.