Hop til indhold

Asiatiske Lisa - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Været der flere gange over flere år hun var fin for år tilbage men nu meget tynd og usoigneret. 

Skrevet

Har mødt hende for nogle år siden til et blowjob i bilen.

Suttede ret godt og var behageligt selskab. Gider dog ikke at man røre ved hende imens.

Har indtryk af at hun tager stoffer.

Laver ikke flere aftaler med hende.

Skrevet
Bubsi skrev, for 2 timer siden:

Kasj, - hvor har du så mødt hende, i skoven, bil eller???

Bil solcenter mm

Skrevet
NewPunter skrev, for 38 minutter siden:

Har mødt hende for nogle år siden til et blowjob i bilen.

Suttede ret godt og var behageligt selskab. Gider dog ikke at man røre ved hende imens.

Har indtryk af at hun tager stoffer.

Laver ikke flere aftaler med hende.

Jeg er også overbevist om der er stoffer indblandet hun ser ihvertfald sådan ud nu. Det gjorde hun ik i starten 

• 1 year later...
Skrevet

Hej 

Jeg har lige besøgt hende, hun er det man kalder ustabil, og der kan gå lang tid, før hun svare-  og glemmer aftaler

jeg ved ikke hvad der er galt, efter jeg havde besøgt hende et par gange, spurgte hun om hun kunne låne penge.

Er stoppet med at kontakte hende

• 3 weeks later...
Skrevet
fræk6 skrev, den 14.3.2026 at 01:18:

Hej 

Jeg har lige besøgt hende, hun er det man kalder ustabil, og der kan gå lang tid, før hun svare-  og glemmer aftaler

jeg ved ikke hvad der er galt, efter jeg havde besøgt hende et par gange, spurgte hun om hun kunne låne penge.

fræk6 skrev, den 14.3.2026 at 01:18:

Hej 

Har du et nummer på hende?

Skrevet

Ja det har jeg, men hun har lige annonceret og der benytter hun kun mail - så tror ikke hun bruger det tlf. nummer mere

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.