Hop til indhold

Hår I missen og armhulen

Featured Replies

Skrevet

Hej Boy,s . Jeg syntes ,at det er mega svœrt og finde en glœdespige med hår i missen og hår I armhulen , Jeg finder det så sexet, at Jeg får stivdreng bare Jeg ser synet. Jeg har det mega svœrt og kan ikke bare finde 1 , men det var en der hed camilla på frederiksberg  som også tilbyder fisting, men hun har ikke updatet hendes profil siden Marts, Jeg ved ikke om hun holder pause ? Måske . Mvh Doggyman 

Skrevet
Doggyman skrev, for 10 minutter siden:

Hej Boy,s . Jeg syntes ,at det er mega svœrt og finde en glœdespige med hår i missen og hår I armhulen , Jeg finder det så sexet, at Jeg får stivdreng bare Jeg ser synet. Jeg har det mega svœrt og kan ikke bare finde 1 , men det var en der hed camilla på frederiksberg  som også tilbyder fisting, men hun har ikke updatet hendes profil siden Marts, Jeg ved ikke om hun holder pause ? Måske . Mvh Doggyman 

Prøv at kontakte @Liv eller @Miza

Skrevet

Jeg har det på nøjagtig samme måde jeg er bare så heldig nu at jeg har fundet mig verdens dejligste kvinde og hun har hår på kussen og under armene. Jeg mener der er en englænder nogle gange inde på annoncelight der hedder pixie pulsar hun er vidst også skaldet nogle gange hvad jeg også tænder helt vildt på. Jeg tror desværre ikke hun er i danmark for tiden

Skrevet
  • Author
Chimo skrev, for 10 timer siden:

Jeg har det på nøjagtig samme måde jeg er bare så heldig nu at jeg har fundet mig verdens dejligste kvinde og hun har hår på kussen og under armene. Jeg mener der er en englænder nogle gange inde på annoncelight der hedder pixie pulsar hun er vidst også skaldet nogle gange hvad jeg også tænder helt vildt på. Jeg tror desværre ikke hun er i danmark for tiden

Du er mega Heldig , bedre end vinde i erojackpot . Det er mega svœrt og finde sådan en unik kvinde med hår I missen og armhulen  , det er bare så sexet og smukt 

Redigeret af Doggyman

Skrevet
Doggyman skrev, for 11 timer siden:

Du er mega Heldig , bedre end vinde i erojackpot . Det er mega svœrt og finde sådan en unik kvinde med hår I missen og armhulen  , det er bare så sexet og smukt 

Du har ret jeg er heldig, hun er smuk med hår alle de rigtige steder og hun er den første kvinde jeg har været sammen med hvor jeg har droppet at gå til sexarbejdere

Skrevet
Arne Jensen skrev, den 20.6.2024 at 10:26:

Hår i munden/maden NEJ tak

Det var der ingen, der spurgte om. Det er din 8 advarsel på et år. En skam. Du forstår reglerne, men vælger bare jævnligt at provokere med støj.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.