Hop til indhold

Sarah-Amalie

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Nogen der har erfaring Sarah-Amalie?  https://sugardaters.com/da/profile/7DzMJ8DmWY

Har god dialog, nysgerrig mht erfaringer. 

Skrevet

Så fik jeg prøvet hende, sød pige, men dårlig sex.

Kommer ikke igen. 

Skrevet
Dimsen Søren skrev, for 15 timer siden:

Kommer ikke igen. 

Hvordan 'dårlig'?

Skrevet

Hun lå der bare, som at hugge i en sæk. Også modstand mod at komme i bund.  

Prøvede Fiebabe, waow. Hun var enestående! Alt uden, det var helt vildt. 

Skrevet
Dimsen Søren skrev, for 23 timer siden:

Link? Jeg synes ikke jeg kan finde en profil med det navn.

Skrevet
Mr. Bean skrev, for 3 timer siden:

Link? I can't seem to find a profile with that name.

It's Fie Babe (with the space) if you search by username 

Skrevet

Ya you are right. I am not on sugardaters no more. So cant share link, but she is outstanding. 

Skrevet
Deezie skrev, for 17 timer siden:

It's Fie Babe (with the space) if you search by username 

Der er ingen med det navn 
og dimsen du kan sagtens linke , selv om du ikke er betalende medlem 

Skrevet
Dimsen Søren skrev, den 17.6.2024 at 14:16:

Kommer ikke igen. 

ja hun skrev også til mig hun havde haft besøg af en der ikke kunne finde ud af det 

Skrevet
sejler1 skrev, for 28 minutter siden:

ja hun skrev også til mig hun havde haft besøg af en der ikke kunne finde ud af det 

Du har muligvis ret i. 

Men hvorfor skulle hun dele med dig? Du er lidt udad reagerende. 

Skrevet
Dimsen Søren skrev, for 9 timer siden:

Du har muligvis ret i. 

Men hvorfor skulle hun dele med dig? Du er lidt udad reagerende. 

hvorfor mener du det er dig ? og hvorfor skulle hun ikke dele det ?

Skrevet
sejler1 skrev, for 12 timer siden:

hvorfor mener du det er dig ? og hvorfor skulle hun ikke dele det ?

Tag det i PM, @sejler1

Skrevet
Dimsen Søren skrev, den 18.6.2024 at 16:11:

Hun lå der bare, som at hugge i en sæk. Også modstand mod at komme i bund.  

Spændende med Fie!

I hvad område lå Sugar?

Skrevet
Ivanhoe skrev, 1 time siden:

Spændende med Fie!

I hvad område lå Sugar?

2.000 kr

Skrevet

Der kommer jo ingen frem når man søger på Fiebabe og heller ikke på Fie Babe , så det er da noget tågesnak at skrive om :D

Skrevet
Dimsen Søren skrev, den 23.6.2024 at 08:11:

2.000 kr

Mange tak!

Skrevet
Dimsen Søren skrev, den 18.6.2024 at 16:11:

Også modstand mod at komme i bund.

Nu ved jeg ikke hvor godt udrustet du er men hvis du er meget stor tænker jeg at du skulle have fokus på noget andet end at komme i bund :blink:

Smedesvenden skrev, den 23.6.2024 at 08:30:

Der kommer jo ingen frem når man søger på Fiebabe og heller ikke på Fie Babe , så det er da noget tågesnak at skrive om :D

Prøv kun at skrive Fie i søgefeltet.

Skrevet

Sarah-amalie

hun arbejdede som pige på PG i det meste af 2023… hvor hun stoppede og nu køre solo gennem SD..

har besøgt hende flere gange da hun var pige på PG.

sød og naturlig, som nabo datteren.

/M

Skrevet

Sarah-Amalie

https://sugardaters.com/da/profile/7DzMJ8DmWY

https://sugardaters.com/da/profile/7DzMJ8DmWY

Fie babe

https://sugardaters.com/us/profile/KEWEjVL-RA

Links, også til dem/ham i tråden, der ikke forstår det og afsporer.

Ts nævner disse 2. Findes Fiebabe ikke, kan man jo lige prøve at søge Fie babe eller Fie med filtre. Fie giver 88 hits. 19 er i DK og piger. Kun een har både Fie og babe i navnet. Og hun kommer straks ved dén søgning. Samme gør Sarah-Amalie. 

Screenshot_20240715_083006_Gallery.jpg

Screenshot_20240715_082950_Gallery.jpg

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, for 8 timer siden:

Sarah-amalie

hun arbejdede som pige på PG i det meste af 2023… hvor hun stoppede og nu køre solo gennem SD..

har besøgt hende flere gange da hun var pige på PG.

sød og naturlig, som nabo datteren.

/M

spændende, hvad var hendes "stagename". 

Skrevet

Dette er mit farvel til at sugardate, som jeg af uransagelige årsager begyndte for mange år siden, jeg har været sammen med en del, og næsten alle har været utrolig søde og dejlige. Det der nu er anerledes er at jeg fald hårdt for en sugarbabe og må i bagklogskabens lys indse, at den manglende tillid, spillet og mistroen ødelægger alt og jeg står handlingslammet tilbage. 

Jeg har været sammen med begge. Linkene ovenover er de sugarbabes jeg omtaler.

Fie Babe 8/10

Fie babe er guddommelig smuk og en dannet kvinde. Hun er behagelig at snakke med og har en dejlig fisse, blandt de bedre. Fie babe mødte jeg på sugardaters og senere har vi skrevet sammen på snap de seneste to måneder og senest i lørdags. Medio maj 24, Det var øko og virkelig godt. Man går ikke galt med Fie. Jeg er meget omsorgsfuld, hvilket skabte en god kontakt. Selvom Fie er dejlig, blev det kun til 1 gang og det var udelukkende mig der begrænsede, for hun har spurgt mange gange, senest lørdags. Årsagen er Sarah-Amalie. 

Sarah-Amalie 10/10

Sarah-Amalie er det absolut smukkeste og dejligste væsen jeg nogensinde har mødt. Jeg mødte Sarah-Amalie lidt før medio maj 24. Jeg ønsker ikke at skrive for meget, men Waow! Der sker det der ikke må, jeg falder hårdt (aldrig sket før) Tiden vi har brugt sammen forbliver mellem os, men Sarah-Amalie ville man kunne tage med ud og spise på Formel-B eller Stacys, hun ville passe ind alle på alle sociale lag og outshiner dem alle! Hun er sød og nede på jorden, men IQen er høj og hun er frygtelig charmerende - i får ikke et ben til jorden. I al min tid, og de mange babes og kærester, er der ingen der nærmer sig Sarah-Amalie, absolut den dejligste. Om jeg er blevet playet eller om det var ægte, det ved jeg ikke. Men jeg er frygtelig ked af det er slut. For jeg var ikke færdig. Det har været et dyrt bekendtskab.

Sarah-Amalie for mig var det ægte og sværger ved alt der er helligt, har intet ondt gjort og kommer aldrig til det! 

Nu venter jeg, mens tiden går og min forelskelse falmer. For jeg er træt af at blive manipuleret med.

Opslaget er mit farvel, samt henvisning til Jer der ude, som ligesom mig behandler pigerne ordenligt (forsøger). Begge piger kunne godt bruge faste daddies (nu når jeg ikke kan) som passer på dem, de er helt fantastiske. 

En knust Daddy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.