Mike56 160 Skrevet 13. Juni (edited) Hej Gutter. Jeg vil høre jeres erfaring med outcall, helst piger i Aarhus eller nærliggende byer. Jeg besøger udelukkende GP'er incall, men synes også at det er frækt med outcall og har prøvet det nogle par gange, som ikke har været de bedste, så kunne godt tænke mig at have en fantastisk oplevelse med en GP i mit hjem, hvor det hele bare spiller. Hvis i haft succes med et outcall besøg, må i meget gerne komme med nogle anbefalinger. Det vil jeg sætte stor pris på. Redigeret 13. Juni af Mike56 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 13. Juni Man skal i hver fald passe meget på med de nuværende outcall profiler. Det er virkelig mange i øjeblikket som er fakes og som gerne vil have forudbetaling og/eller Only Fans tilmelding-ellers ville jeg kun vælge outcall piger som har fået gode reviews her. Mange af de fake profiler vises som: ”Outcall /Cam” har slørede ansigter og ingen priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 13. Juni Le courvoisier skrev, for 9 minutter siden: Man skal i hver fald passe meget på med de nuværende outcall profiler. Det er virkelig mange i øjeblikket som er fakes og som gerne vil have forudbetaling og/eller Only Fans tilmelding-ellers ville jeg kun vælge outcall piger som har fået gode reviews her. Mange af de fake profiler vises som: ”Outcall /Cam” har slørede ansigter og ingen priser. Jep, den er jeg med på. En af mine sidste outcall besøg, blev jeg truet, manipuleret og svinet til. Det var en ikke kønt pige som dukkede op i stedet for end pigen på billederne og jeg blev sku taget røven på. Det var også et stykke tid siden og det var dengang jeg ikke kendte til det her forum, så derfor jeg spørger herinde nu om nogle brødre har haft gode oplevelser med en pige outcall hjem/hotel i Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomastog 9 Skrevet 13. Juni Hvis du kan få en aftale med Mia, så er du sikker på det bliver en succes. Hun er en dejlig kvinde, dansk og helt nede på jorden. Hun nyder det hun laver. Har haft besøg af hende flere gange i Århus. hold øje med når hendes annonce er aktiv, kontaktes kun over mail. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 160 Skrevet 14. Juni @Thomastog Mange tak for dit forslag, det lyder interressant. Umiddelbart ikke min type, men det kan være hvis jeg får flere oplysninger og måske billeder af Mia, at jeg vil tænke over det. Det er min fejl, at jeg glemte at skrive hvilken type pige jeg søger. Jeg søger udelukkende slanke unge piger, som er naturlige og uden tatoveringer. De skal selvfølgelig være meget søde, servicemindede og behagelig at være sammen med. Det må nok være det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg