Hop til indhold
Rejsenetværk

Breivik truer med sultestrejke: Kræver nye computerspil

Recommended Posts

Breivik truer med sultestrejke: Kræver nye computerspil

Anders Breivik truer med at sultestrejke i fængslet, fordi han er utilfreds med udvalget af computerspil.

14. februar 2014 kl. 17:00
 
Han er dømt af og afsoner i en retsstat.
 
Det burde han være lykkelig for i sig selv - i visse andre lande ville det været gået ham anderledes, og så havde vi næppe behøvet at høre mere på hans klynk.
 
Jeg håber ikke at Norge giver sig en tøddel, og fører denne Breivik sin sultestrejke til ende, er han dog så venlig at befri os alle for det udskud han er, idet den civilisation vi repræsenterer i Skandinavien udgøres af et værdisæt der forbyder os at gøre kort proces med selv en Breivik.
 
Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

 

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Helt enig rejse vil manden sultestrejke så lad ham da gøre det mon ikke han spiser hvis han blir sulten nok ? Men skulle han ha ære og nosser nok til at holde sin strejke, så ville han da bare befri verden for noget der sgu ikke kan kaldes et menneske selv om han har et personnummer, jeg sponsorere gerne gerne det bølgepap han i såfald skal pakkes ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænker, at det i grunden heller ikke ville være et særlig stort tab, hvis han faktisk døde af sult.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

jeg er så tilpas smålig at jeg sidder og overvejer at sende pizza til alle fængselsbetjentene der hvor han afsoner.. så kan de sidde og guffe imens han sulter.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

man kan jo håbe på at han bliver så svag, så "fængselsbetjentene ikke kan høre", når han hvisker at nu vil han gerne spise alligevel - 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvi han sultestrejker - hvad skal game-plottet så være ???

 

nedkæmp vagterne for at redde ham... og loot mad fra vagterne når man har slået dem ihjel ?  og bring lootet til cellen ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæ, jeg læste i 7. klasse en tekst i engelsk, hvor Robin Hood var blevet fanget.

I fængslet i Nottingham "drillede" vagterne ham ved ikke at give ham mad, mens man kogte på livet løs i køkkenet og lod madlugten brede sig.

Måske skulle Sisse sende nogle pizzaer derop alligevel?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der hvor manden virkelig er en kujon, det er at han godt kunne begå massemord på forsvarsløse unge mennesker, men han var ikke mand nok til at gå i døden under væbnet konfrontation med politiet - da endelig politiet nåede frem til øen.

Nu sidder han isoleret fra de øvrige fanger, for at ikke de skal afsige den dom samfundet ikke kunne afsige.

Vi betaler i sandhed som vestlig civilisation en høj pris, for ud i det ekstreme at leve op til de værdier der adskiller os fra kulturer og samfund, der havde behandlet Breivik på en måde, vi som individer kan fristes til at ønske os.

Men så er det jo godt at vi uafhængige domstole til at påtage sig ansvaret for at vi gadens parlament ikke regerer.

Det næste surrealistiske indslag der mangler er nu blot at forskruede kvinder erklærer manden deres kærlighed, sådan som Peter Lundin har oplevet flere kvinder under sin afsoning.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giv dog kujonen en ny pc og hvad han ellers ønsker sig af PS og sæt så 1000V på elnettet til hans kammer. Når han klager, skal han så have en uisoleret skruetrækker med besked om, at han selv lige kan vende ledningerne i stikkontakten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi  har da masser af gamle børnespil til computer vi kan undvære - de svarer forhåbentlig til hans manglende intelligens  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, er det bare mig, eller oser denne streng af hævntørst og ønsker om selvtægt.

 

Burde det ikke være sådan, at selv personer som ABB er beskyttet af de konventioner, som bliver hyldet så højt, hver gang en "kulturberiger" gør sig ud i kriminalitetens metier?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øh, er det bare mig, eller oser denne streng af hævntørst og ønsker om selvtægt.

 

Burde det ikke være sådan, at selv personer som ABB er beskyttet af de konventioner, som bliver hyldet så højt, hver gang en "kulturberiger" gør sig ud i kriminalitetens metier?

Hej Onslow

 

Jeg er som sådan enig i din pointe. Modsat kan man så ærgre sig over, at udåden ikke skete i et land med "øjeblikkelig henrettelse". Jeg er imod dødsstraf og middelalderlig afstraffelse. Når det så er sagt, så kan jeg med min bedste overbevisning ikke retfærdiggøre, at en mand, der helt uden den mindste tvivl, har henrettet så mange uskyldige mennesker, skal have lov til fortsat at ytre sig og sågar fortsat at leve. Nu vil jeg ikke gå ind i definitioner omkring folkedrab, men i ABB's tilfælde, vil jeg mene, at der burde være andre "løsninger" end, at han sidder og påberåber sig "demokratiske" rettigheder. I en form for afmagt, har jeg valgt, at sympatisere med ofrene og så må jeg leve med, at jeg måske i andres øjne har den primitive holdning, at jeg blot ønsker manden væk fra denne jord - faktisk uanset metoden, der kunne føre derhen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så stå dog ved at man vil have dødsstraf. Det andet er hykleri.

Jeg synes personligt at man kan nøjes med at få 16 års fængsel for et koldblodigt mord og være ude efter 12 år er til grin.

Jeg mener at man bør have dødsstraf til personer som ABB og Peter Lundin f.eks.. Men fri mig dog for det hykleri om at ABB burde være dømt til døden men at man i øvrigt er imod dødsstraf.

Jeg bliver irriteret over den hykleri man møder på sådanne områder.

Tag nogle af de mennesker som ikke kan få asyl i Danmark, så er der nogle Radigale som siger at det er forfærdeligt at sende mennesker til Afghanistan pga den muslimske kultur, normer og tradition der er i landet. Hvis nogen dristiger sig til at kritisere tvangsægteskaber og kvindeundertrykkelse i de muslimske normer og kultur i Danmark hvor alle offentlige myndigheder og andre der har kontakt til disse miljøer ved hvor indgroet det er desværre, jamen så står de samme Radigale og råber racist fremfor at forholde sig til de åbenlyse problemer. Hykleri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stå dog ved at man vil have dødsstraf. Det andet er hykleri.

Jeg synes personligt at man kan nøjes med at få 16 års fængsel for et koldblodigt mord og være ude efter 12 år er til grin.

Jeg mener at man bør have dødsstraf til personer som ABB og Peter Lundin f.eks.. Men fri mig dog for det hykleri om at ABB burde være dømt til døden men at man i øvrigt er imod dødsstraf.

Jeg bliver irriteret over den hykleri man møder på sådanne områder.

Tag nogle af de mennesker som ikke kan få asyl i Danmark, så er der nogle Radigale som siger at det er forfærdeligt at sende mennesker til Afghanistan pga den muslimske kultur, normer og tradition der er i landet. Hvis nogen dristiger sig til at kritisere tvangsægteskaber og kvindeundertrykkelse i de muslimske normer og kultur i Danmark hvor alle offentlige myndigheder og andre der har kontakt til disse miljøer ved hvor indgroet det er desværre, jamen så står de samme Radigale og råber racist fremfor at forholde sig til de åbenlyse problemer. Hykleri.

Hej Fraiser

Jeg har valgt at leve med, at kunne risikere, at blive kaldt hykler eller andet. Jeg kan ikke fratage dig din irritation. Jeg har ønsket, at ytre min holdning velvidende, at vi ikke kan blive enige i alt. Jeg forventer, at du kan acceptere, at jeg ytrer mig, uden, at få for mange negative betegnelser i nakken. Det er sjældent, at verden blot er sort eller hvid og hvad skulle der være i vejen for, at vi kan diskutere forskellige vinkler uden at give hinanden diverse betegnelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så stå dog ved at man vil have dødsstraf. Det andet er hykleri.

Jeg synes personligt at man kan nøjes med at få 16 års fængsel for et koldblodigt mord og være ude efter 12 år er til grin.

Jeg mener at man bør have dødsstraf til personer som ABB og Peter Lundin f.eks.. Men fri mig dog for det hykleri om at ABB burde være dømt til døden men at man i øvrigt er imod dødsstraf.

Jeg bliver irriteret over den hykleri man møder på sådanne områder.

Tag nogle af de mennesker som ikke kan få asyl i Danmark, så er der nogle Radigale som siger at det er forfærdeligt at sende mennesker til Afghanistan pga den muslimske kultur, normer og tradition der er i landet. Hvis nogen dristiger sig til at kritisere tvangsægteskaber og kvindeundertrykkelse i de muslimske normer og kultur i Danmark hvor alle offentlige myndigheder og andre der har kontakt til disse miljøer ved hvor indgroet det er desværre, jamen så står de samme Radigale og råber racist fremfor at forholde sig til de åbenlyse problemer. Hykleri.

Du glemmer alle de "gode" mennesker, som er vildt forargede over Guantanamo og forholdene der.

 

Hvis man følger lidt med uden for MSM's univers, så er det de samme grupperinger, der råber på død over ABB.

 

Uden ønske om at udtrykke nogen form for sympati for manden og hans udåd, så vil jeg lige igen tillade mig at grine lidt af det politisk korrekte segment, som altid går i brechen får de stakkels traumatiserede pestilensere, som qua manglende inklusion bliver tvunget til i flok at overfalde kartoffeldanske pensionister og trampe tænderne og hjernen ud på disse, for slet ikke at tale om at voldtage 10-årige piger analt.

 

I den slags situationer står "bedsteforældre for asyl" og lignende grupperinger jo altid klar med foldede ænder og bedemandsblikke.

 

Den, der ikke kender historien, er dømt til at gentage den, må man da håbe.

 

Da Shahen i 1979 blev væltet af ayatollahen og hans revolutionsgardister, blev disse kraftigt støttet af den iranske venstrefløj. Takken var, at de venstreorienterede var de første til at dingle i kranerne, forhåbentlig kan man i overskuelig fremtid opleve noget knap så dramatisk her i landet, men vel ikke engang det vil kunne få øjnene op hos de rødigale Gutmenschen.

 

Max Frisch's Biedermann og brandstifterne burde være tvunget stof i en litteraturkanon!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...