Hop til indhold

bernstoffvej - Latina piger

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved om stedet stadig er aktivt? Det er stedet der ligger tæt på stationen.

Kan ikke finde links til pigerne.

Skrevet

Jeg kan heller ikke finde links til Bernstoffsvej, det kan være at de i øjeblikket ikke

kan få piger, who knows.

Jeg håber på at Samy en dag kommer tilbage, samt Valery. Men nu må vi se.

Skrevet

Ah ja, Valery. Hun skulle ikke gå særligt mange gange rundt om min seng.

homer-drool.gif

Skrevet

Er der nogen der ved om stedet er lukket, eller om de er flyttet?....der var godt nok nogen dejlige piger på stedet!.....

Skrevet

Er der nogen der ved om stedet er lukket, eller om de er flyttet?....der var godt nok nogen dejlige piger på stedet!.....

Ja, det er altid nogle flotte piger der er derude med professionelle billeder.

Jeg vil tro hende her er derude nu. Det ligner deres sædvanlige tekst og priser.

Skrevet

Ja, det er altid nogle flotte piger der er derude med professionelle billeder.

Jeg vil tro hende her er derude nu. Det ligner deres sædvanlige tekst og priser.

Det er Christiana som holder til i Gentofte på Ærensprisvej.

Skrevet

Der er slutspurt på udsalget i Synoptik for tiden. Du kan sikkert nå det, hvis du skynder dig at ringe og bestille tid til en synsprøve.

Jeg bliver virkelig opsat på at hjælpe en anden gang med den slags kommentarer...

Måske ligner hun ikke så meget, men den sydamerikanske Valery, havde tidligere et billede, den mindede virkelig meget om "forsidebilledet" på den mørke Valery. Desuden kan man jo ikke regne så meget med de "ægte billeder" som alle reklamerer med nutildags...

Redigeret af Dinosdk69

Skrevet

Jeg bliver virkelig opsat på at hjælpe en anden gang med den slags kommentarer...

Jeg synes sgu også, at det var en ret unødvendig kommentar. Folk herinde har det med at tage selv utilsigtede spydige kommentarer temmelig nær, så jeg kan ikke helt se, hvad godt Bebops kommentar bidrager med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.