Hop til indhold
Drstrangelove

bernstoffvej - Latina piger

Recommended Posts

Guest Angath

Jeg kan heller ikke finde links til Bernstoffsvej, det kan være at de i øjeblikket ikke

kan få piger, who knows.

Jeg håber på at Samy en dag kommer tilbage, samt Valery. Men nu må vi se.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah ja, Valery. Hun skulle ikke gå særligt mange gange rundt om min seng.

homer-drool.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om stedet er lukket, eller om de er flyttet?....der var godt nok nogen dejlige piger på stedet!.....

Ja, det er altid nogle flotte piger der er derude med professionelle billeder.

Jeg vil tro hende her er derude nu. Det ligner deres sædvanlige tekst og priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er altid nogle flotte piger der er derude med professionelle billeder.

Jeg vil tro hende her er derude nu. Det ligner deres sædvanlige tekst og priser.

Det er Christiana som holder til i Gentofte på Ærensprisvej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er slutspurt på udsalget i Synoptik for tiden. Du kan sikkert nå det, hvis du skynder dig at ringe og bestille tid til en synsprøve.

Jeg bliver virkelig opsat på at hjælpe en anden gang med den slags kommentarer...

Måske ligner hun ikke så meget, men den sydamerikanske Valery, havde tidligere et billede, den mindede virkelig meget om "forsidebilledet" på den mørke Valery. Desuden kan man jo ikke regne så meget med de "ægte billeder" som alle reklamerer med nutildags...

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bliver virkelig opsat på at hjælpe en anden gang med den slags kommentarer...

Jeg synes sgu også, at det var en ret unødvendig kommentar. Folk herinde har det med at tage selv utilsigtede spydige kommentarer temmelig nær, så jeg kan ikke helt se, hvad godt Bebops kommentar bidrager med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...