Hop til indhold

Mariah - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Der er et par småting der får mine alarmklokkerne til at ringe.

Helt nyt ukendt nummer

Og hun vil kun modtage sms

Samt et lidt pudsigt navn/alias hvis det er en dansk pige.

Og så er billederne sakset fra andre steder på nettet

https://tineye.com/search/e35d28216e48513b1603db1eb0af6b6f4beb63c5?sort=score&order=desc&page=1

Pigen kan være ægte, men lad nu være med at betale til andet end pigen, og først når du er i samme rum som hende.

Det er dog nok ikke hende på billedet du møder.

Hvis det lykkedes at lave aftale på sms, så prøv at få lavet en aftale om samtale over telefon.

Min bedste anbefaling, kig efter en anden pige

Redigeret af kaliffen

Skrevet
  • Author

@kaliffen tak for dine råd og anbefalinger, det sætter jeg pris på. Ja jeg har haft samme overvejelser og er også selv meget mistroisk. Jeg har dog skrevet lidt med hende, og hun virker meget troværdig på skrift, men hvem ved.

Skrevet
Nybegynder6 skrev, for 8 timer siden:

@kaliffen tak for dine råd og anbefalinger, det sætter jeg pris på. Ja jeg har haft samme overvejelser og er også selv meget mistroisk. Jeg har dog skrevet lidt med hende, og hun virker meget troværdig på skrift, men hvem ved.

Personligt vil jeg finde en anden pige.

Mit gæt er at det er et par bumsede drenge som tjener penge på risikovillige liderlige mænd der hopper i deres scam.

Måske drengene har fået en dummebøde af nogle rockere, og truslen om bank og brækkede fingre, er villig til at gå meget langt for at "tjene" nogle penge.

Min forestilling er at du ikke kan få pigen i samtale men kun sms, for der er ingen pige, men tilgengæld et par bumsede drenge.

Dernæst tager hun kun mod kontanter, og du lige skal møde hendes ven på parkeringspladsen (som også lige skal have pengene) og du får værelsesnummer.

Værelsesnummer eksisterer så enten ikke eller dem der bor der kender ikke noget til nogen aftale.

Uanset om du møder op eller ej, ikke får afleveret penge. Så blir du nu afpresset, og får en dummebøde for at aflyse mødet med pigen. Måske du bliver truet med at få offentliggjort dine lyster og eventyr over for din familie.

Eller den rigtig trælse, du kommer op på et værelse/lejlighed/kælderrum, med penge på lommen. Måske du får besked på at gå ind og klæde dig af, og så kommer pigen. Men et par bumsede drenge vil ikke lade dig gå før du har betalt (alt du har på dig), måske de skubber til dig, og bliver ved med at skubbe.

Evt der er en pige til stede, og du lige får en dummebøde på voldtægtsforsøg ellers vil politiet blive tilkaldt. (og et par drenge og en "lille" uskyldig pige, er flere til at overbevise politiet om at du er en ulækker fyr der vil gøre lumre ting med en lille pige)

Scenarierne er mange.

Når man kan lyve med billeder, hvad kan man så ikke også lyve med.

Selv de ægte piger der bruger falske billeder, skuffer ofte, med ydelser og pris.

Så bare det der er falske billeder, er en klar indikation på at holde sig langt væk, medmindre man bare elsker at blive snydt.

Igen er det mange vilde gæt fra min side, dog er min anbefaling, find en anden pige.

Redigeret af kaliffen

Skrevet

Tog en for holdet for 3 uger siden og besøgte Mariah aka linepedersen hun er god nok, holder til i Øgade kvarteret, billederne er af hende men af ældre dato, var som jer skeptiske. men liderligheden tog over så bestilte en time, lækkert indlevende blow, lækker glat stram fisse, modtager rimming, små lækre naturlige bryster og 100 procent dansk…. Nåede aldrig at få gummi på inden hun gled ned over pikken… fuck det var vådt og godt

annoncen ikke fake som sådan hun burde bare skifte billeder til mere nutidige

Henrico, Aalborg 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.