Cooper 2 Skrevet 14. Februar, 2014 Følger en del med på sitet her - cool og meget nyttigt at læse om de forskellige oplevelser og anmeldelser. Jeg bor part i Bangkok og har haft lejlighed der i 8 år. Så jeg har efterhånden prøvet lidt af hver, både her og der. Er nok blevet det man vil kalde afhængig - men har nu ingen planer om at gå på afvænning!! Så når jeg er i Danmark må jeg også ofte "lige forbi" og have taget trykket. De sidste 2 steder jeg har været, er hos Relax Time København - hun hed Mae og hos Bai Tong Wellness. Begge steder bestilte jeg 1 times tantra med afslutning. Endte med at de fik mig overtalt til at kneppe dem - med gummi selvfølgelig! Selv om jeg normalt ikke gider at have sex med dem - kan godt lide bare at få en gang god afslappende liderlig massage uden selv at skulle yde noget. Jeg kan anbefale begge steder. God massage og nice girls. Der jeg gerne vil spørge jer om her, er hvad i har af erfaringer med prisen for de forskellige ydelser. Da jeg synes de svinger en del. Normalt betaler jeg en 1000 for 1 times tantra med afslutning og pigen afklædt. Ender det med samleje vil de have mellem 1500 - 2000 kr. Er det også jeres erfaring og hvor meget kan man "prutte" med dem om prisen? Det er en lidt dyr fornøjelse her i Danmark. I Bangkok betaler jeg nogenlunde det samme i Baht. Men sådan er det jo. Good luck out there and take care!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 14. Februar, 2014 Følger en del med på sitet her - cool og meget nyttigt at læse om de forskellige oplevelser og anmeldelser. Jeg bor part i Bangkok og har haft lejlighed der i 8 år. Så jeg har efterhånden prøvet lidt af hver, både her og der. Er nok blevet det man vil kalde afhængig - men har nu ingen planer om at gå på afvænning!! Så når jeg er i Danmark må jeg også ofte "lige forbi" og have taget trykket. De sidste 2 steder jeg har været, er hos Relax Time København - hun hed Mae og hos Bai Tong Wellness. Begge steder bestilte jeg 1 times tantra med afslutning. Endte med at de fik mig overtalt til at kneppe dem - med gummi selvfølgelig! Selv om jeg normalt ikke gider at have sex med dem - kan godt lide bare at få en gang god afslappende liderlig massage uden selv at skulle yde noget. Jeg kan anbefale begge steder. God massage og nice girls. Der jeg gerne vil spørge jer om her, er hvad i har af erfaringer med prisen for de forskellige ydelser. Da jeg synes de svinger en del. Normalt betaler jeg en 1000 for 1 times tantra med afslutning og pigen afklædt. Ender det med samleje vil de have mellem 1500 - 2000 kr. Er det også jeres erfaring og hvor meget kan man "prutte" med dem om prisen? Det er en lidt dyr fornøjelse her i Danmark. I Bangkok betaler jeg nogenlunde det samme i Baht. Men sådan er det jo. Good luck out there and take care!! Link til de 2 steder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 15. Februar, 2014 http://www.relaxtime.dk/ http://www.thaithani.dk. (Bai Tong) -OD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 15. Februar, 2014 Hej - Jeg tilbringer også meget af året i Thailand, ikke kun i Bangkok men også i Hua Hin, og nordpå. Undgår Pattaya - det er en ren Dyrehavsbakke. Min erfaring er, at tingene koster det samme i Kroner i Danmark, som de gør i Baht i Thailand. Derfor er der nu gået total inflation i massageklinikkernes antal i Danmark. Her er nu flere Thai massageklinikker end cykelforretninger (og dem er der kommet mange af). Pigerne og modne thaitøser myldrer hertil i håb om en kæmpeindtægt. Det stigende antal massageklinikker til trods ser priserne ikke ud til at falde. Dog er det min erfaring at man somme tider kan forhandle sig til lidt rabat, især hvis man er mere eller mindre fast kunde. Situationen er ved at være den samme i Malmø, dog på et lavere niveau. Have fun. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 17. Februar, 2014 Hej - Jeg tilbringer også meget af året i Thailand, ikke kun i Bangkok men også i Hua Hin, og nordpå. Undgår Pattaya - det er en ren Dyrehavsbakke. Min erfaring er, at tingene koster det samme i Kroner i Danmark, som de gør i Baht i Thailand. Derfor er der nu gået total inflation i massageklinikkernes antal i Danmark. Her er nu flere Thai massageklinikker end cykelforretninger (og dem er der kommet mange af). Pigerne og modne thaitøser myldrer hertil i håb om en kæmpeindtægt. Det stigende antal massageklinikker til trods ser priserne ikke ud til at falde. Dog er det min erfaring at man somme tider kan forhandle sig til lidt rabat, især hvis man er mere eller mindre fast kunde. Situationen er ved at være den samme i Malmø, dog på et lavere niveau. Have fun. Synes nu ikke priserne er steget nævneværdig over de sidste ti år.....synes stadigvæk massagen koste det samm og det samme med hj, og af og til får man det også billigere hvis man ikke har penge nok med, og de gerne vil tjene lidt ekstra....... mener at priserne har ligget meget stabilt på 300-400 kr for massage de sidste mange år..?!? men er det kun mig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cooper 2 Skrevet 17. Februar, 2014 Synes nu ikke priserne er steget nævneværdig over de sidste ti år.....synes stadigvæk massagen koste det samm og det samme med hj, og af og til får man det også billigere hvis man ikke har penge nok med, og de gerne vil tjene lidt ekstra....... mener at priserne har ligget meget stabilt på 300-400 kr for massage de sidste mange år..?!? men er det kun mig? Tak for jeres input - tror også det er der niveauet ligger. I går var jeg til noget familie middag i Tåstrup. Benyttede lejligheden til at kikke forbi Zen Wellness på Hovedgaden. Det var det rene shit, og noget nogen nær det dårligste jeg har oplevet! Ringede på døren, og efter nogen tid kom der en middel alderen thai kvinde og åbnede. Hun lignede en rengøringskone, dårlig og billig klædt. slet ikke som de fotos der er på deres hjemmeside. Vi talte om hvilken massage behandling der var mulighed for. Vi blev enige om det de kalder sensuel Zen Tantra massage. 90 minutter - 750 kr. Jeg spurgte efter den pige der står på venstre side af det foto de har på deres hjemmeside. Men fik at vide hun ikke var der, og at der kun var hende til at massere. Hmm tænkte jeg - men da jeg havde ondt i nakke og skulder sagde jeg ok -og betalte 1000 kr og bad om at få 200 kr. tilbage - dem fik jeg aldrig. Stedet minder mest om en læge klinik - koldt og uden charme - det samme gælder massage rummene. Tog tøjet af og lagde mig på briksen - efter nogen tid kom hun ind med en gulvspand med lunken vand og begyndte at vaske mig - klamt og ubehageligt. Så gik hun i gang med massagen - middelmådigt og uden indlevelse - strejfede banditten et par gange - men ikke noget der kunne ophidse mig. Da jeg vendte mig om sad hun mellem mine ben, og spurgte om jeg ville have HJ og om hun skulle tage tøjet af - det ville hun have 600 kr. for! Jeg sagde hun allerede havde fået 250 kr. mere end de 90 minutter koster. OK sagde hun, men så skulle jeg betale 100 kr. ekstra! Jeg fortalte hende at jeg ikke var interesseret i HJ og slet ikke at se hende uden tøj. Hun blev sur, gjorde massagen færdig. Og igen blev jeg vasket med vand fra den samme spand, og nu var det ikke lunkent mere men skide koldt! Da jeg spurgte om de 250 kr. hun havde fået for meget, svarede hun troede det var drikkepenge! Jeg gad ikke diskutere med hende og forlod stedet. Så kære brødre - jeg kan absolut ikke anbefale det skod sted!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lombardo 237 Skrevet 17. Februar, 2014 @Cooper 1000 tak for advarslen omkring Zen Wellness i Taastrup - dette sted er definitivt slettet fra min liste, så ringe service skal man forhåbentlig lede længe efter. Har også prøvet det trick med at de spiller dum og ikke vil betale penge tilbage - dengang på Glostrup Thaimassage - man er jo nærmest til grin for egne penge! Mener det også var 200 kr - men det hjalp at være meget insisterende og tilsidst faldt returpengene så også... det manglede da bare! Det bedste man kan gøre på sådanne tvivlsomme steder er at have tilstrækkeligt med sedler på sig så man kan give dem lige penge - eller bare blive helt væk hvis man læser med herinde på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Februar, 2014 @Cooper 1000 tak for advarslen omkring Zen Wellness i Taastrup - dette sted er definitivt slettet fra min liste, så ringe service skal man forhåbentlig lede længe efter. Har også prøvet det trick med at de spiller dum og ikke vil betale penge tilbage - dengang på Glostrup Thaimassage - man er jo nærmest til grin for egne penge! Mener det også var 200 kr - men det hjalp at være meget insisterende og tilsidst faldt returpengene så også... det manglede da bare! Det bedste man kan gøre på sådanne tvivlsomme steder er at have tilstrækkeligt med sedler på sig så man kan give dem lige penge - eller bare blive helt væk hvis man læser med herinde på EG. Helt enig. Sedler der kan udgøre det "lige beløb" er også min praksis. Jeg synes så også at det er nemmere at give drikkepenge hvis situationen byder sig til det Men med "lige penge" kommer man ikke i den, ihvertfald for akavet situation Hilsen Dråben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg