Hop til indhold

Anna: Fræk kombi af massage af blid dominans

Featured Replies

Skrevet

Jeg har flere gange prøvet erotisk tantra og nyder følelsen af at give slip og langsomt at få opbygget en forløsende udløsning. Jeg kan godt lide ideen om at slippe kontrollen helt, og har derfor flirtet lidt med tanken om (blid) dominans, uden dog at kunne tage mig sammen. 

Jeg har ikke skrevet anmeldelser før, men synes Anna fortjener en, da hun tilbyder en umage kombination af de to ting. Jeg valgte en time (BDSM massage) og blev modtaget af en virkelig venlig og sød dame i start 40'erne. Hun guidede mig blidt op på hendes særlige massagebænk og bandt herefter mine arme og ben fast. Herefter startede en lækker oliemassage, der gradvis gled over i elementer af bdsm. Jeg havde tilvalgt prostatamassage og fortrød det bestemt ikke. Hendes fingre og små stykker legetøj pirrede min krop og fik det til at summe i arme og ben. Da hun efter halvdelen af tiden løsnede rebene og bad mig vende mig, var jeg helt fortumlet, og blev atter fikseret, denne gang med blindfold. Hendes bløde tyske stemme undervejs gjorde det hele ekstra frækt indtil jeg til sidst eksploderede. 

Jeg skal helt sikker prøve hendes særlige massage igen! 

Stedet er nemt at finde med hendes præcise anvisninger.  

https://annoncelight.dk/showad/388244

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.