Hop til indhold
The Rider

Hvordan ville I anmelde denne episode ?

Recommended Posts

Jeg besøgte et thaisted efter jeg havde læst en god anmeldelse herinde.

 

Jeg aftalte med pigen at det skulle være en cocktail på 30 min sluttet af med at jeg ville slikke hende til hun kom og så sex.

 

Jeg lagde mig på ryggen, pigen gik ud med pengene, kom tilbage og klædte sig af.

Da hun havde klædt sig af stillede hun æggeuret til 30 min.

Hun kom over og begyndte at hælde olie på ryggen og cirklede med den ene hånd der, ikke massage efter min mening.

Hun var ikke til berøringvenlig.

Så skulle jeg vende mig om og ligge på ryggen og hun bgyndte straks at lege med kalorius

Jeg gjorde hende opmærksom på at aftalen var at jeg først skulle slikke hende til hun kom

Nåh ja sagde hun og hun lagde sig på ryggen.

Jeg slikkede det bedste jeg havde lært og medens jeg slikkede hende ringede uret så de 30 min var altså gået.

Jeg slikkede videre hun stoppede mig ikke og ca. 5 min senere fik hun udløsning.

Hun rejste sig så op og sagde at tiden var gået og hvis jeg skulle have sex måtte jeg betale 30 min mere, jeg sagde at hun kunne gøre mig færdig på 2 min. og jeg havde betalt for sex men det ville hun ikke.

Min oplevelse havde ikke været særlig positiv under seancen og jeg ville ikke betale 1000 kr. mere så jeg forlod stedet i vrede og kommer aldrig der igen.

 

Nu er mit spørgsmål: hvordan ville i anmelde pigen herinde, positiv eller negativ ???

 

Jeg havde jo fået mine 30 min. men jeg havde ikke fået hvad jeg havde bedt om.

 

Jeg mener jo hun skulle have afbrudt oliepjaskeriet noget før så vi kunne have nået det hele

 

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da det er hende der har øjet på uret, medens du ligger på maven og ikke kan se noget, så vil jeg give dig ret.

Det burde hun have styret skarpere. Hun har, formodentlig, en del erfaring ud i faget.

 

Tydeligvis inspiret af den seneste tids debat, har du aflevet en meget  sober, men kritisk anmeldelse. Flot, det klæder dig sgu.

 

PS: 1000 for en halv time er en høj pris.

PPS: Det er underligt både at købe enkel tydelser OG tid. Måske ligger hunden begravet der?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker

Det jeg købte var 30 min. med massage og sex

og det var jo godt nok så længe det var hende der blev betjent, jeg mener så skulle hun  jo have været konsekvent og have stoppet mig da uret ringede og ikke 5 min. senere da hun havde fået udløsning.

Som jeg ser stedet er det kun et spørgsmål om at få penge ind, massage kan de ihvertfald ikke.

Jeg havde lige læst en anmeldelse herinde fra een som lige havde besøgt hende og havde fået den bedste tur i himlen, vi snakker meget om kemi der ikke passer men eftersom jeg ikke havde brokket mig over noget og gjort som hun ønskede, og hun jo heller ikke stoppede mig medens jeg slikkede så må der have været en kemi der var ok til lige og gi mig 2 min. mere

Jeg kommer kun på thaisteder, jeg er ikke modig nok til en ung dansk pige ( jeg er i midten af tres ) og her syntes jeg bagefter, når jeg tænker mig om, at jeg bare var en gammel mand som måske kunne lokkes lidt flere penge ud af

 

The Rider

 

PS: det var hendes forslag med 30 min. afsluttende med sex

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke der er nogen grund til at blive vred, specielt ikke når der afregnes efter tid.

 

Mon ikke vi alle har prøvet at slå større brød op end vi kan bage. Jeg havde afbrudt slikkeriet på et tidligere tidspunkt, i erkendelse af at jeg ikke på den korte tid kunne give hende en orgasme. Et eller andet sted kommer vi jo nok primært for selv at blive tilfredsstillet, der kan selvfølgelig være undtagelser.

 

Man kan selvfølgelig altid ønske sig at pigen havde håndteret det anderledes, men faktum er vel, at kunden bestemmer hvorledes tiden skal anvendes, selvfølgelig inden for hendes grænser m.v. Det betyder således også, at man selv må holde øje med tiden, eller i hvert fald have en god fornemmelse af den.

 

Der er selvfølgelig nogen der er hurtigere end andre, men jeg ville slet slet ikke kunne nå de tre ting på en halv time. Selv uden massage kan jeg ikke nå at få en god tilfredsstillelse hvis jeg også skal tilfredsstille pigen. Ikke fordi jeg ikke ser nogen nydelse i, at slikke pigen, men jeg prioriterer egen tilfredsstillelse højere, hvis der kun er en ½ time til rådighed. Sagen forholder sig helt anderledes ved en time eller mere.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århuselsker

Det jeg købte var 30 min. med massage og sex

og det var jo godt nok så længe det var hende der blev betjent, jeg mener så skulle hun  jo have været konsekvent og have stoppet mig da uret ringede og ikke 5 min. senere da hun havde fået udløsning.

Som jeg ser stedet er det kun et spørgsmål om at få penge ind, massage kan de ihvertfald ikke.

Jeg havde lige læst en anmeldelse herinde fra een som lige havde besøgt hende og havde fået den bedste tur i himlen, vi snakker meget om kemi der ikke passer men eftersom jeg ikke havde brokket mig over noget og gjort som hun ønskede, og hun jo heller ikke stoppede mig medens jeg slikkede så må der have været en kemi der var ok til lige og gi mig 2 min. mere

Jeg kommer kun på thaisteder, jeg er ikke modig nok til en ung dansk pige ( jeg er i midten af tres ) og her syntes jeg bagefter, når jeg tænker mig om, at jeg bare var en gammel mand som måske kunne lokkes lidt flere penge ud af

 

The Rider

 

PS: det var hendes forslag med 30 min. afsluttende med sex

 

Jamen jeg synes også hun snød på vægten .Som jeg skrev så er det hende der har øje på uret, og derfor hende er skal styre hvornår hvad skal ske. Det er da rigtig dejligt hun får orgasme, men så burde hun gøre gengæld - som aftalen også indebærer.

 

De unge danske piger! Tja vi er jævnaldrende, og jeg besøger da en ung dansk pige - N........ - fra tid til anden. Det går ret fint :) Det er ikke dig der skal have mod, det er den unge pige der skal læse dig, og lytte til dine ønsker. Godt nok vil vi gamle gutter gøre meget for at gøre pigen glad ( det betaler sig, og gør en selv glad ;)) men der er altså os der betaler for en oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

. Det er da rigtig dejligt hun får orgasme, men så burde hun gøre gengæld .

 

 

Sådan fungere det ikke når man køber en seksuel oplevelse, selvom det set i en kæreste sammenhæng giver mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan fungere det ikke når man køber en seksuel oplevelse, selvom det set i en kæreste sammenhæng giver mening.

Jo set gør det hos dem jeg lægger mine penge hos. Uden undtagelse. Jeg opsøger så heller ikke nye piger hver gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo set gør det hos dem jeg lægger mine penge hos. Uden undtagelse. Jeg opsøger så heller ikke nye piger hver gang.

 

Du skal bare være glad for at du får ekstra god service. Jeg selv værdsætter skam også, at min favorit ikke er fedtet med tiden o.lign, man kan bare ikke forvente at det er forholder sig således generelt, eller endnu være, at det kan man kræve.

 

Generelt afregnes der for tid, og pigerne føler bestemt heller ikke, at de "skylder" noget hvis en kunde, synes at han vil bruge det meste af tiden til snak, eller at forsøge at tilfredsstille hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vi stort set enige om. Her var der bare aftalt nogle ydelser- inden for en tidsramme.

Derfor bør hun drage omsorg for at "programmet" spilles igennem. Det er hende der styrer uret.

Det er altså sådan jeg oplever det. Både hos de blonde danske, og dem med sveske øjnene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kan jo være mange grunde til, at hun valgte som hun gjorde. Omvendt kan det jo også virke lidt som et turn-off (for nogen) hvis pigen pludselig tager initiativ til af forlade slikkeriet, hvis det efterlader en fornemmelse hos manden omkring utilstrækkelighed.

 

Jeg synes der er mange aspekter i det med at nå kundens ønsker indenfor en så kort tidsramme som ½ time er. Men uanset om oplevelsen har efterladt et ønske om noget mere, ville jeg personligt ikke blive vred, specielt ikke da muligheden for ekstra tid jo var tilstede.  

 

Pigerne ville ret hurtigt blive groft udnyttet, hvis de skulle opfylde alle kunders forventninger, forstået således at hvis det ikke kan når indenfor tidsrammen, så skal pigen for egen regning sponsorere den ekstra tid. Jeg tror at grunden til, at en del piger har droppet cocktails, netop skyldes at det stort set aldrig hang sammen, og de følte at kunderne udnyttede det, og ikke havde noget hast værk ved at blive færdig. Og det er nok ikke let at sige til en kunde "Tiden er gået, så nu skal vi enten stoppe eller du skal købe ekstra tid".

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det overordnet er pigen som har styr på tiden... I hvert fald at massagen ikke tager overhånd.

 

Men 30 min. lyder heller ikke af lang tid.

Jeg har fået massage, fransk til hende og dansk, og det tog 40 min. fra jeg kom ind ad døren til jeg var ude igen.

Vi havde ikke aftalt tid, jeg havde bare sagt at jeg havde 1000 kr og det skulle være massage, og dansk.

 

De gange jeg har besøgt massage steder har jeg, hvor der fra start er aftalt massage + dansk, fransk har jeg faktisk aldrig aftalt tid. Det har taget den tid det tager.

 

Jeg ville nok have lavet en anmeldelse med fokus på tids forvirring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte et thaisted efter jeg havde læst en god anmeldelse herinde.

 

Jeg aftalte med pigen at det skulle være en cocktail på 30 min sluttet af med at jeg ville slikke hende til hun kom og så sex.

 

Jeg lagde mig på ryggen, pigen gik ud med pengene, kom tilbage og klædte sig af.

Da hun havde klædt sig af stillede hun æggeuret til 30 min.

Hun kom over og begyndte at hælde olie på ryggen og cirklede med den ene hånd der, ikke massage efter min mening.

Hun var ikke til berøringvenlig.

Så skulle jeg vende mig om og ligge på ryggen og hun bgyndte straks at lege med kalorius

Jeg gjorde hende opmærksom på at aftalen var at jeg først skulle slikke hende til hun kom

Nåh ja sagde hun og hun lagde sig på ryggen.

Jeg slikkede det bedste jeg havde lært og medens jeg slikkede hende ringede uret så de 30 min var altså gået.

Jeg slikkede videre hun stoppede mig ikke og ca. 5 min senere fik hun udløsning.

Hun rejste sig så op og sagde at tiden var gået og hvis jeg skulle have sex måtte jeg betale 30 min mere, jeg sagde at hun kunne gøre mig færdig på 2 min. og jeg havde betalt for sex men det ville hun ikke.

Min oplevelse havde ikke været særlig positiv under seancen og jeg ville ikke betale 1000 kr. mere så jeg forlod stedet i vrede og kommer aldrig der igen.

 

Nu er mit spørgsmål: hvordan ville i anmelde pigen herinde, positiv eller negativ ???

 

Jeg havde jo fået mine 30 min. men jeg havde ikke fået hvad jeg havde bedt om.

 

Jeg mener jo hun skulle have afbrudt oliepjaskeriet noget før så vi kunne have nået det hele

 

The Rider

Nu vil jeg prøve at svarer så ærligt som jeg kan

 

Du skriver at du vil slikke hende til hun kom....jamen jamen...hvem siger lige at hun tænder på den måde du gør det på?....altså er vi ude i den der ørkenvandring, der kan tage timer...og ikke bare 30 min...

 

Du kan være lidt lang-skæget, suge for meget for lidt eller bare et eller andet, men øjensynligt ikke nok til at pigen kommer, så kan man spørge, køber du en oplevelse til dig selv, eller køber du en oplevelse hvor pigen kommer....i min optik kan der ikke gives garenti på det sidste, men frynsegoder er altid velkommne!

 

Så snakker du om æggeuret, hvor du mener at du ikke får den rigtige tid....jamen, hvad går der galt for dig i at afstemme din tid, med dit eget armbåndsur, om hvor lang tid du har igen, til at få "afslutningen med".....før du når "tiden løbet ud...de bør forlade boreplatformen"

 

 

Her er så den sjove:

 

Hvis pigen giver mere tid end der er betalt for så er hun sød, (at hun dermed så fravælger andre gæster der venter osv vælter tidsplanen mht planlægningen gør hende til idiot)

 

Hvis pigen holder sig til at 30 min er 30 min....så snyder hun med tid osv, noget der sikkert skal skrives om

 

Groft oversat...du har 30 min....du har en pige der vil være med på lidt af hvert, du er en gentleman....opfør dig som sådan, du har 30 min til at dyrke sex i....har du timeglasset med? glem det dyrk sex!

 

Lev din sex ud og se på uret bagefter, glem tid og tanker, det er jo ikke frk klokken du er sammen med. giv slip, smid dit ur ud af vinduet...go for it....giv slip på din tidskontrol

 

Kom tilbage når der bankes let på døren....tilbage til virkeligheden....landingen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups...kommer lige skamfuld ind i debatten igen...jeg glemte jo at skrive noget vigtigt....

Når nu du har købt 30 min og du vil slikke hende til hun kommer...og bagefter så vil du have sex med hende...

det er det der står i manus...det er det du betaler og forventer.....

Nu går vi så på Gammel scene..for æventyr:

Du betaler for 30 min....

Du slikker alt det du kan ( nu har Gerda, forinden haft 10 herre til sprøjteorgasmer...som alle normalt, kan nå på en vagt, trods finanskrise og nedgang) (HOST)(((NOT)))

Så Gerda er lidt langsom, trods du slikker det bedste du har lært på dit indesiv kursus for slikketrolde....

Og som du ved , står der i kursuset....du skal bestige hende til sidst......,

Her hjælper så ingen kære mor at du ikke i tide (inden de 30 min har hoppet på Gerda I tiden) det hedder rettidig omhug

Altså kan du lære af oplevelsen at du kan ikke få garentier for at andre kan få udløsning/orgasmer trods du betaler for det, men du kan få det hvis du når at hoppe på i tide!

Hvem siger at pigen tænder på dig? hvem siger at pigen tænder på den slags sex du har lyst til?, tro ikke at den sex du har lyst, til er normal for alle og alle tænder på den form for sex...det kan jo være noget helt andet der tænder vulkanen

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan i de foregående indlæg se fornuftige argumenter både for og imod.

 

Min erfaring i branchen siger mig imidlertid, at det er ret begrænset, hvad man kan nå på 0,5 time.

Det er nok mere for de yngre himmelstormere, der lige skal have "vredet sækken" i en fart – inden de måske skal videre til næste vigtige møde i Finansrådet.

 

Her skal man dog nok afpasse kravene/forventningerne til ordentlig massage, orgasmen til pigen samt sex med hende i eget udløsningsøjemed relativt til den tid, man har afsat til projektet.

 

Jeg ville personligt ikke vælge massage alene til under 0,5 time. Hvornår skulle der blive tid til de andre spændende ting?

Selv holdt jeg i branchen hurtigt op med at operere med halve timer.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Cherie

 

Jeg har med vilje ikke lavet en anmeldelse af pigen / stedet fordi jeg kan godt se det fra begge sider men jeg har vel lov til og føle mig lidt snydt.

 

Med hensyn til mit ønske om at slikke og bagefter have sex så var det jo noget hun accepterede og ikke ytrede ubehag ved hverken før eller efter , havde hun følt ubehag havde hun nok stoppet mig da uret ringede, det gjorde hun ikke hun lod mig gøre hende færdig, havde hun stoppet mig da uret ringede og sagt vi kan ikke nå mere så kunne jeg ha accepteret det men hun kunne altså godt gå 5 min. over tiden for selv at få noget ud af det men hun kunne ikke have brugt 2 min. mere til mig.

 

Jeg lavede nu ikke dette indlæg for at komme af med min galle, jeg lavede indlægget for at vise hvor forskellig vi ser på den samme situation og hvorfor vi altså så kommenterer på forskellig niveau.

 

Vi ser mange indlæg hvor pigen bliver svinet til og hvor andre så griber til pennen og sviner anmelderen til, ting som jeg er meget ked af foregår her på sitet.

 

Det jeg vil frem til er at som man kan se af de kommentarer der er på mit indlæg, så er der både for og imod men alle er skrevet i en positiv tone hvadenten de er for eller imod

en tone jeg godt kunne tænke mig blev brugt mere herinde.

 

Lige til sidst Cherie så havde jeg ikke ur på når jeg ligger på sengen, jeg er altid nyvasket og nybarberet, lugter ikke ud af munden :-P

 

 

Til sidst tak for debatten og den tone den blev holdt i

 

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har med vilje ikke lavet en anmeldelse af pigen / stedet fordi jeg kan godt se det fra begge sider men jeg har vel lov til og føle mig lidt snydt.

 

Jeg forstår dig faktisk godt.

 

Det må være pigens opgave at beregne tiden relativt til de ønsker, du er fremkommet med!

Hvis hun ikke mener, at det er realistisk, er det hende, der skal gøre indsigelse. Eller afbryde massagen efter ca. 15 minutter.

 

Jeg har selv været i en situation, hvor det begyndte at knibe med tiden relativt til det af begge parter forventede, men her havde pigen så megen professionalisme og  tjek på tiden, at hun tog føringen. Alt endte her godt.

 

Men alligevel synes jeg, at 0,5 time i udgangspunktet er for lidt, hvis ikke man blot ønsker "at få vredet sækken".

Dette kan endda klares på mindre tid.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lady Cherie

 

Jeg har med vilje ikke lavet en anmeldelse af pigen / stedet fordi jeg kan godt se det fra begge sider men jeg har vel lov til og føle mig lidt snydt.

 

Med hensyn til mit ønske om at slikke og bagefter have sex så var det jo noget hun accepterede og ikke ytrede ubehag ved hverken før eller efter , havde hun følt ubehag havde hun nok stoppet mig da uret ringede, det gjorde hun ikke hun lod mig gøre hende færdig, havde hun stoppet mig da uret ringede og sagt vi kan ikke nå mere så kunne jeg ha accepteret det men hun kunne altså godt gå 5 min. over tiden for selv at få noget ud af det men hun kunne ikke have brugt 2 min. mere til mig.

 

Jeg lavede nu ikke dette indlæg for at komme af med min galle, jeg lavede indlægget for at vise hvor forskellig vi ser på den samme situation og hvorfor vi altså så kommenterer på forskellig niveau.

 

Vi ser mange indlæg hvor pigen bliver svinet til og hvor andre så griber til pennen og sviner anmelderen til, ting som jeg er meget ked af foregår her på sitet.

 

Det jeg vil frem til er at som man kan se af de kommentarer der er på mit indlæg, så er der både for og imod men alle er skrevet i en positiv tone hvadenten de er for eller imod

en tone jeg godt kunne tænke mig blev brugt mere herinde.

 

Lige til sidst Cherie så havde jeg ikke ur på når jeg ligger på sengen, jeg er altid nyvasket og nybarberet, lugter ikke ud af munden :-P

 

 

Til sidst tak for debatten og den tone den blev holdt i

 

The rider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære rider

 

Har læst dit svar

 

Men jeg kommer ikke uden om min krystal kugle giver mig to svar til dig...altså vil jeg vente lidt til jeg kan se det endegyldige svar til dig

 

Så du er ikke glemt...kun lidt gemt....

 

eller oversat...jeg skal lige tænkte over mit svar til dig, for at jeg er sikke på at jeg giver dig mit bedste svar....så vente lidt

 

Krammmmmmmmmm

 

Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære rider

 

Har læst dit svar

 

Men jeg kommer ikke uden om min krystal kugle giver mig to svar til dig...altså vil jeg vente lidt til jeg kan se det endegyldige svar til dig

 

Så du er ikke glemt...kun lidt gemt....

 

eller oversat...jeg skal lige tænkte over mit svar til dig, for at jeg er sikke på at jeg giver dig mit bedste svar....så vente lidt

 

Krammmmmmmmmm

 

Cherie

Nu vil jeg så slet ikke komentere din oplevelse....men du er feks den gæst der efterfølgende har bestilt en tid hos pigen...her er det så telefonpigen der træder til...med forklaringer om forsinkelser osv....

 

Nu ved du du har købt 30 min, det er alt du har at gøre godt med, vil du så udstille dig selv som idiot, eller få det bedst mulige med hjem?....valget er dit?

 

Hænge dig i detaljer eller hvad?..valget er dit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er et problem med thaipigerne at man kan have svært ved at kommunikere med dem og lave en aftale, som begge parter forstår på samme måde - og det der med at slikke hende til hun kommer?

 

Havde du nu været smart, så havde du bestilt  ca ½ times sex og ca. ½ times efterfølgende massage - og det kunne du samlet måske have fået forhandlet ned til kr. 1000 - 1300 kroner - så havde pigen haft mulighed for at at disponere tiden på en helt anden måde :D  Evt. kunne pigen starte med at give dig 15 min massage, så ½ times sex med gensidig fornøjelse og afslutte med 15 min massage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha Cherie

 

Som jeg skrev var det ikke for at hælde vand ud af ørene jeg oprettede tråden men en helt anden dagsorden som jeg også skrev i mit svar til dig.

 

Når det er sagt er Jeg er lidt ked af du syntes sex er en mindre detalje :-P :-P :-P

 

The rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

haha Cherie

 

Som jeg skrev var det ikke for at hælde vand ud af ørene jeg oprettede tråden men en helt anden dagsorden som jeg også skrev i mit svar til dig.

 

Når det er sagt er Jeg er lidt ked af du syntes sex er en mindre detalje :-P :-P :-P

 

The rider

Rider...den var lidt for nem at kører af på mig mig...du ber om hjæp og køre sådan en som sex er en mindre detalje af på mig....

 

 

Opfat ikke mig som din fjende men som din pingpongpartner....men du opfattet mig som fjende og min svar er så

 

Må dit eget klarsyn give dig det svar du søger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm.... jeg vil sige der er flere ting i det... 

 

for det første er det lidt et sissyfos arbejde du har valgt... med det mener jeg et MEGA stramt program til 30 min.... 

 

at slikke en pige til hun kommer kan tage både halve og hele timer bare for det... plus at man skal som regel kende pigen godt, hvad hun kan lide ect.. ellers sker der ingen ting... 

 

når det nu er det franske du har lagt vægt på - du har sagt "til hun kommer" - så er det jo det hun har fokus på mere end noget andet og derfor det hun lader dig bruge tid på.... det ville jeg nok også have gjort hvis du havde sagt at målet var en sprøjteorgasme til mig... (det der med at slikke ville slet ikke virke på mig så det ville jeg fortælle dig up front) 

 

jeg vil sige at hele fejlen består i at du ikke kunne se uret så du kunne indse at din teknik var for langtrukken ifht hendes dagsform så du kunne være stoppet i tide.... så i begge havde haft indflydelse på tiden

 

så kunne du selv have valgt om dit fokus skulle have været på hendes eller din egen orgasme, men uanset om det var det ene eller det andet vil jeg sige at fejlen var at uret var forkert placeret.... mere end det egentlig var hverken hendes eller din fejl :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm den er svær. Men det er jo ikke en kæreste men en prostitueret og du har jo bedt om at slikke hende til orgasme og bagefter bolle hende. Og du har betalt for 30 min. Hun lader dig så fortsætte 5 min ud over tiden for at du kan færdigøre det du er igang med og som åbenbart er et ønske fra din side (ikke fra hendes). Så egentlig er det vel efter bogen. Men lidt øv er det da. Og hun burde måske have sagt nej til dette program på 1/2 time.

Nogle kvinder har det også sådan at de totalt mister interessen efter en orgasme. Det kan jo også have spillet ind her.

 

Iøvrigt gider jeg ikke slikke fisse i hele og halve timer. Det siger mig ikke noget og det er jo mig der betaler for at blive serviceret ikke omvendt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...