Hop til indhold

Useriøst SD profiler fra mænder

Featured Replies

Skrevet
Troll79 skrev, for 28 minutter siden:

Det er i sgu også med jeres kemi møder..

TS skriver om EN mand, du skærer alle over en kam. Uswriøst og desværre udstiller det dig som u............

Skrevet
KapowSti skrev, Lige nu:

TS skriver om EN mand, du skærer alle over en kam. Uswriøst og desværre udstiller det dig som u............

kender ikke det ord der Uswriøst :lol:

Skrevet
  • Author

Ej. Venner.  Være søde med hinanden. En kemie møde er faktisk del ved en hver dating. Så ingen grund at skalde mig ud at jeg vil gerne det. Jeg er jonikke en GP.. 

SugarDatung er jo stadig dating. 

Skrevet
Troll79 skrev, for 3 timer siden:

Troll79 skrev, for 3 timer siden:

At jeg har ramt forkert på tastaturet og du får glæde af det er jo fantastisk, mig rører det ikke.

Skrevet
Ana_nass89 skrev, den 11.6.2024 at 16:54:

Ej. Venner.  Være søde med hinanden. En kemie møde er faktisk del ved en hver dating. Så ingen grund at skalde mig ud at jeg vil gerne det. Jeg er jonikke en GP.. 

SugarDatung er jo stadig dating. 

Nja ikke helt enig her. Jeg har sugardatet mye i utlandet ( USA og england)  og da betaler herrene for en date. Det er tiden min du betaler for ikke sexen. At menn vil ha et kjemimøte helt ok men da skal han betale samme pris. Så derfor er det ofte rett på middag hos meg så får man se om kjemien er der. tiden og kjemctesten skal det selvsagt betales for hadde aldri gått på kjemidate men en kar uten betaling. Men det er nå meg da :P 

Føler mange menn glemmer hva sugardating faktisk er :O 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.