Hop til indhold

Kamilla / Iscenesat virkelighed

Featured Replies

Skrevet

Jeg har ikke kunnet finde hendes annonce den sidste tid. 
Er hun måske holdt eller har hun bare skiftet annoncelight ud med et andet annoncested? 

Skrevet

Hun er ikke på for tiden, og jeg ved ikke om hun kommer igen. Der er nogen ret lækre billeder af hende på fetlife hvis det er et sted du kommer.

Skrevet
Lauersen skrev, 1 time siden:

Hun er ikke på for tiden, og jeg ved ikke om hun kommer igen. Der er nogen ret lækre billeder af hende på fetlife hvis det er et sted du kommer.

hvordan finder du hende i fetlife?

Skrevet
Jaruff skrev, for 9 timer siden:

hvordan finder du hende i fetlife?

Du starter med at oprette dig derinde og se om det i det hele taget er noget for dig at kigge rundt på.

Skrevet
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Du starter med at oprette dig derinde og se om det i det hele taget er noget for dig at kigge rundt på.

Jeg ER på fetlife og har søgt både på Kamilla og Iscenesat men uden held. 
Kan du give et hint til hvordan hun søges frem?

Skrevet

I skriver, at hun er “aktiv” på diverse steder, hvor man først skal oprette en profil. Det gider jeg ikke, hvis det bare er for at se nogle billeder. Men har hun rigtige annoncer, og kan man stadig besøge hende? Så gider jeg godt. 

Redigeret af ekek

Skrevet

På Scor er der massere af billeder og lidt blowjob videoer hvis du er interesseret i det. Ret sikker på hun hverken er aktiv for penge eller i swinger miljøer for tiden. Hun har vel en kæreste.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.