Hop til indhold
Troll79

sugardaters.com

Recommended Posts

Hej 

jeg vil bare hører jer som bruger https://sugardaters.com nu her om der er noget ved den siden mere ? jeg var selv derinde for ca 3-4 år siden og der var det ok,

men er den så det den dag i dag ?? eller er det bare spild af tid og penge at lave en profil derinde nu ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

I sugardating-afdelingen af dette forum er det et større antal tråde om nøjagtig samme emne. Måske du vil kunne hente lidt viden der :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidst jeg havde en profil derinde var det rent spil af både penge og tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg luret gratis der i rigtig lang tid, men så forleden var der en der sendte en besked, og da hun ikke var fra udlandet blev jeg nysgerrig og meldte mig ind. Nu har jeg en aftale i morgen. Hun ser spændende ud, og skriver godt. Så jeg glæder mig til i morgen, og se hvad hun ellers kan.

Har i øvrigt stadig mailkontakt med en sød pige, som jeg har mødt sidst jeg var medlem.

Men ellers er det bestemt ikke noget tag-selv bord, der skal skrives rigtig mange pæne beskeder bare for at få et enkelt svar, og endnu flere for et ja til under 3000 kr.:blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg checker profilerne ud har de fleste ikke være på den seneste måned, så chancen for et svar syntes at være lille.

Hvis man så er heldig at en profil svarer så syntes jeg det helt enkelt tager for lang tid at komme ind til kernen. Visse af pigerne vil have et beløb bare for at mødes.

Det kommer ikke til at ske i min verden. Så er det bedre at finde en fast GP tænker jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ville uden tvivl være mere fordelagtigt at finde en fast GP som man kunne opbygge en god relation til. SD er efterhånden spild af både tid og penge for de flestes vedkommende. Dengang jeg var aktiv betalende bruger af siden, kom jeg ganske vist i kontakt med flere piger derinde, og skrev frem og tilbage. Men det resulterede aldrig i et møde. En enkelt ville gerne mødes til noget frækt for 5.000 kr, men det var simpelthen for meget, så jeg stod af. Unge danske piger er ikke længere så lette at komme i kontakt med lige umiddelbart. Lidt trist, men sådan er udviklingen desværre. Heldigvis er der stadigvæk mange søde glædespiger derude, inklusive de danske. Især omkring København og omegn. Men de unge og attraktive danske piger er uden tvivl i høj kurs, men de er nogle gange ret svære at finde frem til, og få en aftale med. Sådan var det sikkert ikke før i tiden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nyde skrev, for 18 timer siden:

Nu har jeg luret gratis der i rigtig lang tid, men så forleden var der en der sendte en besked, og da hun ikke var fra udlandet blev jeg nysgerrig og meldte mig ind. Nu har jeg en aftale i morgen. Hun ser spændende ud, og skriver godt. Så jeg glæder mig til i morgen, og se hvad hun ellers kan.

Har i øvrigt stadig mailkontakt med en sød pige, som jeg har mødt sidst jeg var medlem.

Men ellers er det bestemt ikke noget tag-selv bord, der skal skrives rigtig mange pæne beskeder bare for at få et enkelt svar, og endnu flere for et ja til under 3000 kr.:blink:

Update: Det er altså stadig muligt at lave en aftale om super lækker sex, og efterfølgende kys, kram og hyggesnak med en sød kvinde i 30'erne for 1,5 Kkr. 

Da det er en SB, og ikke en GP. fortæller jeg ikke hvem eller hvor. I må selv komme igang:smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...