Hop til indhold

Trekant med DinaG og Cille

Featured Replies

Skrevet

Tid til en lille opdatering fra mig!

Det var en lun forårsdag, og jeg havde booket tid hos DinaG og Cille til en trekant i en time.

https://annoncelight.dk/showad/335982

Mødestedet foregår lidt udenfor Hadsten bycentrum på et velkendt sted blandt folk fra egnen.

Jeg er selv fra Aarhus af men kom derhen uden videre besvær.

Jeg skrev til Dina at jeg ventede ved mødestedet og fik nærmere anvisninger. Indenfor mødte jeg to skønne danske kvinder. Cille er lidt ældre end Dina men utrolig flotte begge to, Dina er dog min personlige favorit da hun har naturlige bryster og hendes kropstype er lige i min ånd!

Der bliver kæmpet mod varmen, og der bliver svedt og vi kom igennem forskellige stillinger. Dejligt og se at der også pigerne i mellem bliver leget og slikket. En skøn oplevelse og have to dejlige kvinder mellem sig og ovenikøbet danske!

Er glad for jeg er en oplevelse rigere, og hvis man drømmer om en trekant oplevelse, synes jeg bestemt man skal besøge DinaG og Cille.

Skrevet

Nok ikke den værste oplevelse ;)  Har mødt begge piger enkelvis, så bare tanken om dem sammen, gør en tændt :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.