Hop til indhold

18 årig latina Århus

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Måske... Men det kunne jo være at der var nogen der havde skrevet med hende også eller været der...

Skrevet

Som sagt i en anden tråd, så ved jeg at pigen er ægte, men om hun virkelig sælger sex/tilbyder de services hun påstår, det ved jeg ikke. Har selv været i korrepondence med hende, og hun virker en anelse ustabil...

Skrevet

Capitan - hvordan kender du hende da??

Hun svarer lystigt både på mail og Tlf.. Men min frygt er at blive hustlet for penge?

Skrevet

Jeg kan bare sige at billederne er ægte :)

Men er det ikke bare at mødes med hende? Hun er et lille væsen, så hun kan vel ikke rigtig rulle en voksen mand.

Skrevet

Nej det kan hun nok ikke :-)

Men det kunne en eller anden rocker agtig kæreste der lige lå på lur jo godt!??

Skrevet

Jeg har også skrevet frem og tilbage med hende, og da jeg spurgte mere indtil prisen blev denne pludseligt ændret! Mener hun skrev 2500,- for 1 time.

Skrevet

Kunne være spændende at høre om der er nogen der er kommet lidt længere. Er der slet ingen der har mødt den lille latina?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.