Hop til indhold

PIN i vejle - en Flot pige

Featured Replies

Skrevet

Fik endeligt besøgt hende, hun er en smuk Thaipige, og er stille og rolig. Jeg fik god Massage, som jeg ønskede, og hun udførte det til behag.Derefter en rolig og blød omgang blow, og endte med at komme i hende, dog med kondom på. hun har nogle dejlige naturlige bryster, som fik min opmærksomhed  -  hun er et forsøg mere , som jeg tænker bliver snarest 

https://annoncelight.dk/showad/340972

Skrevet
Henriks skrev, for 12 minutter siden:

Fik endeligt besøgt hende, hun er en smuk Thaipige, og er stille og rolig. Jeg fik god Massage, som jeg ønskede, og hun udførte det til behag.Derefter en rolig og blød omgang blow, og endte med at komme i hende, dog med kondom på. hun har nogle dejlige naturlige bryster, som fik min opmærksomhed  -  hun er et forsøg mere , som jeg tænker bliver snarest 

Hvordan er stedet hvor hun er er det rimeligt diskret?

Skrevet
Bommer skrev, for 3 timer siden:

Hvordan er stedet hvor hun er er det rimeligt diskret?

Hvis det er samme sted som jeg besøgte hende sidst, ligger det ud til gaden, men de lukker lynhurtigt op

Skrevet
Henriks skrev, den 10.6.2024 at 11:09:

Dog med kondom???  Tilbyder hun sex uden kondom???  

Skrevet

Sjovt, jeg tænkte faktisk hendes bryster var lavet, da jeg besøgte hende :)) Dog udsøgte bryster, virkelig en god håndfuld og dejligt faste :)

Meget stram fisse som jeg husker det og rigtig sød med god energi :))

Skrevet

Pin et virkelig sød, ja - både som person og i sin service, der er klart mere GFE end PSE. Jeg er ret sikker på, at hendes (pæne) bryster er blevet forstærket undervejs, men det er godt lavet og de er bløde og lækre og føles virkelig naturlige. Og så passer de perfekt til resten af hendes krop uden tatoveringer og med en meget naturlig fremtoning generelt. 

Eneste ulempe er, at hendes engelsk ikke er ret godt, så på dét sprog kan man ikke føre en ret lang samtale med hende. Men det var heller ikke det jeg kom for. 

Jeg fik blow uden, @henrik_klausen og det var hun rigtigt god til.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.