Hop til indhold

Hjælp til at finde den rette GP

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle.

Jeg har været hos 4 piger de sidste uger, men synes ikke rigtig det klikkede. Leder efter en yngre pige som er rigtig god at snakke med, slank og naturlig og som er en del i København. Det med intelligensen har en ret stor betydning for mig når det handler om sex. Er der nogle af jer som kan give mig et par forslag? På forhånd 1000 tak. 

Ønsker jer alle en god dag :-) 

Skrevet
Demiseksuel skrev, for 1 time siden:

Hej Alle.

Jeg har været hos 4 piger de sidste uger, men synes ikke rigtig det klikkede. Leder efter en yngre pige som er rigtig god at snakke med, slank og naturlig og som er en del i København. Det med intelligensen har en ret stor betydning for mig når det handler om sex. Er der nogle af jer som kan give mig et par forslag? På forhånd 1000 tak. 

Ønsker jer alle en god dag :-) 

Hold da op. Det var da en del piger på bare et par uger – jeg ved slet ikke, om jeg ville kunne gøre det. Meget høflig efterlysning.

Jeg ved ikke, om jeg er den rigtige til at hjælpe dig. Nogen foretrækker lidt ældre piger, andre yngre.

Jeg kan se, der er lidt forskellige kriterier her. Men det, jeg lige kommer til at tænke på her, er, hvad du tænker med at pigen skal være en del i København – jeg tænker også det kunne være omegn. Er det f.eks. hvert halve år, hver 3. måned? Når jeg spørger om det, så er det fordi det kan have en del betydning for hvilke piger som jeg tror der ville kunne anbefales her :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
Demiseksuel skrev, den 9.6.2024 at 20:09:

Jeg har været hos 4 piger de sidste uger, men synes ikke rigtig det klikkede. Leder efter en yngre pige som er rigtig god at snakke med, slank og naturlig og som er en del i København. Det med intelligensen har en ret stor betydning for mig når det handler om sex. Er der nogle af jer som kan give mig et par forslag?

Kom til at tænke på, du skriver 'Demiseksuel' i dit nick ...
Så vidt jeg har læst, betyder det, at man skal kende en person godt før den seksuelle lyst opstår.
Så måske skal du prøve at genbesøge dem hvor du i første omgang ikke lige synes det klikkede .. ?
Tage nogle rolige møder, måske med noget snak og lidt lidt 'slow sex' før du fravælger ... ?

Jeg er ikke selv demiseksuel eller sapioseksuel, så jeg kan godt have noget seksuelt med pigen fra første gang ...
Men jeg har opdaget at det betyder meget for mig at pigen virker selvstændig og med 'kant' - spændende eller interessant på een eller anden måde - og så kan det godt være, der lige skal gå et par besøg hvor den seksuelle kemi bliver bygget op ... jo mere man mærker pigens personlighed, så at sige ... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.