Hop til indhold
Mthom

Kildevej i Holstebro

Recommended Posts

Har selv fået udmærket massage samt hj . Tilbyder også b2b . Derudover er der mulighed for bad i dejlige omgivelser ...

 

 

hvad hedder stedet ??

 

Ikke hvad man kan finde på Google....men hvad siger de i telefonen, eller hvad står der på døren ??

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå !! Jeg må prøve at gøre dette så neutralt som muligt. Det er en stor gang vrøvl og underlig halvfærdigt snak i denne tråd.

Hvis det er hemmelige oplysninger jeg nu kommer med, så må rette vedkommende slette det igen. På forhånd tak / undskyld.

Men ellers kommer vi ingen vegne i denne tråd.

En historie:

På massagehjemmeside 1 skrives der at seksuelle tilbud bliver afvist....Det stod der i hvert fald engang.

Nogle gange findes der i avisen annoncer uden overskrift / ejermand om b2b, tantra m.m.

Når man så ringer så er det massagehjemmeside 1 som tager telefonen, og bekræfter at man også kan få sex.

Men hvis der ingen overskrift er i annoncen, så må det jo betyde at de vil være anonyme indtil man ringer.

Dette skriv, er placeret i den rigtige tråd, 100% sikkert !!

Og når massage skiltet står unde i køkkenet ovenpå en radiator, så kan man godt komme i tvivl om det virkeligt skal stå der, eller om der bare ikke er ryddet op efter den forrige ejer.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo ellers kunne jeg jo ikke skrive som jeg gør :D

Endda en anmeldelse....

Engang lå jasmin massage på kildevej officielt.

Nu er der en anonym annonce.... Så ved jeg jo ikke om jasmin massage vil kædes sammen med SEX..!!

eller om nogen bare har overtaget boligen.

Og derfor er min anmeldelse også uden henvisning til et massage sted / navn.

Igen...hvis jeg har opgivet fortrolige oplysninger, så anmeld og slet...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin massage er på kildevej 6 - indgangen finder man om bag på huset hvor der sidder et lille skilt på døren " klinik" . Tilbyder b2b (sex) 1000,- 1 time og massage 1 time og hj koster 600,-

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...