Mike56 160 Skrevet 8. Juni Hej brødre. Jeg er efterhånden blevet meget taknemlig for dette forum og for at udtrykke min taknemlighed, vil jeg bidrage endnu mere til fællesskabet med anbefalinger af skønne piger. Jeg valgte at besøge Alisa i Aarhus, da hendes annonce har fanget min opmærksomhed i en længere periode og læst gode anmeldelser af hende, som har resulteret i et besøg. https://annoncelight.dk/showad/368708 Alisa er nemt at få kontakt til og lave en aftale med. Jeg bookede en tid hos hende og fik adressen. Man får hendes priser og ydelser over besked. Når man ankommer til adressen, bliver man vist over til anden side på gaden, og det må nok være af sikkerhedsmæssige årsager, som jo nogle piger har den procedure, helt forståeligt. Alisa var nede for at hente mig og vi gik op til hendes lejlighed. Alisa i virkeligheden er en uskyldig pige, som er meget sød, imødekommende og tålmodig. Lækker ung krop og et kønt ansigt. Måske hendes billeder giver udtryk for noget andet, men slet ikke det billede jeg fik af Alisa. Det praktiske blev ordnet og vi bevægede os over til den store sofa, der var åbenbart ikke en seng men det gjorde ikke noget, da den var relativ stor. Jeg startede med at tage fat i hendes lækker faste røv, som fik mig godt i gang. Derefter røg bh'en af og nogle fine små bryster kom til syne og krammede de dejlige bryster. Hun gik på alle fire og gav et blowjob med en struttende røv i vejret, der virkelig gjorde at jeg blev tændt, så måtte bare slikke hende. Det var en fornøjelse at slikke denne unge dame, der kiggede ned mod en mens man var i gang. Vi kom igennem nogle fantastiske stillinger, men doggy må nok være den lækreste med det syn af hendes faste røv man får sig, vil man ikke holde længe. Alt i alt blev det til en god oplevelse og man skal nok ikke forvente meget hos Alisa, men fræk sex med en naboens datter type er ikke helt dårligt. Alisa får min anbefaling. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2413 Skrevet 8. Juni En rigtig fin anmeldelse. For fremtidige søgninger. https://annoncelight.dk/profile/Alisa134 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg