Hop til indhold

Er det mærkeligt??

Featured Replies

Skrevet

Jeg går og tumler lidt med en fantasi jeg har. I bund og grund er den faktisk meget uskyldig, men jeg er alligevel begyndt at tænke om den er lidt for mærkelig og svær at få udlevet. Sagen er den at jeg tænder på tanken om en kvinde der har sex med en anden mand end mig selv. Det er endnu bedre hvis jeg har set kvinden og også kan høre hende under akten. Derfor har jeg fået ideen om at låne min lejlighed ud til en gp der arbejder på hobbyplan/amatør. Hun kan så tage imod besøg i min lejlighed, og have sex i min seng. Jeg kan (om nødvendigt) selvfølgelig forlade lejligheden, men jeg vil bestemt foretrække at kunne sidde stille og diskret inde i stuen, så jeg kan høre hende i aktion, hvilket selvfølgelig ville tænde mig mere. Men men men, er det mon totalt umuligt at få sådan en aftale i hus? Hvad tænker i?

Skrevet

den fantasi er vidst ikk ualmindelig. Har selv prøvet at en GP så på mens jeg undulerede en anden. Frækt. Men dit setup kræver nok indforståelse fra aktørene 

Skrevet

Det lyder hen i retning af en voyeur (kun lyd) fantasi.

Der findes par som tilbyder voyeur oplevelse, måske du kan lave en aftale med dem om kun at lytte, efter at have mødt/set hende.

Skal det være i din lejlighed? Er det en del af fantasien?

https://annoncelight.dk/showad/385286

Skrevet

Mærkelig syntes jeg ikke fantasien er. Har selv besøgt et par , hvor manden sad og lyttede med i et andet rum.

Men om det nok, du lægger hus til oplevelsen , og om gæsten til pigen skal orienteres om du lytter med , ved jeg ikke.

Måske du kan sætte en annonce på annoncelight, og søge efter det. Måske er der en pige der er frisk, mod et gebyr fra dig.

Skrevet

Tænker der  ikke  er  noget  underligt  i din fantasi. 

Alt efter  hvor du  befinder dig,  vil jeg  gerne  låne din seng til  sex med en  enkelt  mand. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.