Hop til indhold

Anja i 9000 Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg har flere gange haft fornøjelsen af denne pige, og da jeg så hun er begyndt at annoncere igen, vil jeg komme med min anbefaling: https://annoncelight.dk/annonce/105184/blow-i-9000-aalborg

Vil ikke gå i detaljer med de gange jeg har oplevet hende, blot sige generelt at hun er super til BJ og virker oprigtigt til at nyde det - sluger gerne og slikker helt rent... Hun har en særdeles lækker og stram fisse, og hun elsker at blive slikket - også bagi ;-)

Sød, helt almindelig pige, der åbenlyst også nyder det. Behandl hende nu pænt! :)

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har flere gange haft fornøjelsen af denne pige, og da jeg så hun er begyndt at annoncere igen, vil jeg komme med min anbefaling: https://annoncelight.dk/annonce/105184/blow-i-9000-aalborg

Vil ikke gå i detaljer med de gange jeg har oplevet hende, blot sige generelt at hun er super til BJ og virker oprigtigt til at nyde det - sluger gerne og slikker helt rent... Hun har en særdeles lækker og stram fisse, og hun elsker at blive slikket - også bagi :wink:

Sød, helt almindelig pige, der åbenlyst også nyder det. Behandl hende nu pænt! :)

Servicemeddelselse: Jeg har netop set en annonce fra hende: https://annoncelight.dk/annonce/114132/sex-med-ung-milf

Skrevet

Jeg går ud fra det er de 1200 hun mener :)

Skrevet

Så tager jeg da annonce 1 - der er prisen kun 800 ;-)

Skrevet

Så tager jeg da annonce 1 - der er prisen kun 800 :wink:

Prisen på 800 kr. var den 13 februar.

Skrevet

Prisen på 800 kr. var den 13 februar.

Som jeg forstår det, var det kun blow for de 800. De 1200 opfatter jeg som værende med sex.

Skrevet

Nogen der besøgte hende da hun annoncerede på AL i går? Og har lyst til at fortælle lidt om besøget:-)

• 2 months later...
Skrevet

Nogle der ved om hun stadig er aktiv?

Skrevet

jeg opgiver hende hun svare aldrig på mails så farvel snoppe.

• 2 months later...
Skrevet

Nogle der har været forbi for nylig?

• 2 weeks later...
Skrevet

Nogle der har været forbi for nylig?

Jeg var på besøg midt i august efter jeg også havde været der i juli. Hun er en dejlig pige og man besøger hende i et privat hjem (virker det som om) og hvis det ikke var fordi jeg ikke er så ofte i Aalborg mere havde jeg nok været forbi igen.

De intime detaljer foretrækker jeg at holde for mig selv, da det har været ret intense GFE oplevelser.

Skrevet

Jeg var på besøg midt i august efter jeg også havde været der i juli. Hun er en dejlig pige og man besøger hende i et privat hjem (virker det som om) og hvis det ikke var fordi jeg ikke er så ofte i Aalborg mere havde jeg nok været forbi igen.

De intime detaljer foretrækker jeg at holde for mig selv, da det har været ret intense GFE oplevelser.

Fedt du holder detaljerne for dig selv, vi gider da heller ikke høre om hvordan sex'en var. Hvad der interesserer os er jo også, hvor ofte du er i Aalborg... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :shock:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.