Hop til indhold
Gæst

Anja i 9000 Aalborg

Recommended Posts

Gæst

Jeg har flere gange haft fornøjelsen af denne pige, og da jeg så hun er begyndt at annoncere igen, vil jeg komme med min anbefaling: https://annoncelight.dk/annonce/105184/blow-i-9000-aalborg

 

Vil ikke gå i detaljer med de gange jeg har oplevet hende, blot sige generelt at hun er super til BJ og virker oprigtigt til at nyde det - sluger gerne og slikker helt rent... Hun har en særdeles lækker og stram fisse, og hun elsker at blive slikket - også bagi ;-)

 

Sød, helt almindelig pige, der åbenlyst også nyder det. Behandl hende nu pænt! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har flere gange haft fornøjelsen af denne pige, og da jeg så hun er begyndt at annoncere igen, vil jeg komme med min anbefaling: https://annoncelight.dk/annonce/105184/blow-i-9000-aalborg

 

Vil ikke gå i detaljer med de gange jeg har oplevet hende, blot sige generelt at hun er super til BJ og virker oprigtigt til at nyde det - sluger gerne og slikker helt rent... Hun har en særdeles lækker og stram fisse, og hun elsker at blive slikket - også bagi :wink:

 

Sød, helt almindelig pige, der åbenlyst også nyder det. Behandl hende nu pænt! :)

 

Servicemeddelselse: Jeg har netop set en annonce fra hende: https://annoncelight.dk/annonce/114132/sex-med-ung-milf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prisen på 800 kr. var den 13 februar.

 

Som jeg forstår det, var det kun blow for de 800. De 1200 opfatter jeg som værende med sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

jeg opgiver hende hun svare aldrig på mails så farvel snoppe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der har været forbi for nylig?

 

Jeg var på besøg midt i august efter jeg også havde været der i juli. Hun er en dejlig pige og man besøger hende i et privat hjem (virker det som om) og hvis det ikke var fordi jeg ikke er så ofte i Aalborg mere havde jeg nok været forbi igen.

De intime detaljer foretrækker jeg at holde for mig selv, da det har været ret intense GFE oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg midt i august efter jeg også havde været der i juli. Hun er en dejlig pige og man besøger hende i et privat hjem (virker det som om) og hvis det ikke var fordi jeg ikke er så ofte i Aalborg mere havde jeg nok været forbi igen.

De intime detaljer foretrækker jeg at holde for mig selv, da det har været ret intense GFE oplevelser.

 

 

Fedt du holder detaljerne for dig selv, vi gider da heller ikke høre om hvordan sex'en var. Hvad der interesserer os er jo også, hvor ofte du er i Aalborg... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...