Hop til indhold

Sindy - alle ønsker opfyldt i Herning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/385450

Jeg besøgte Sindy her til aften og gik, igen, ikke skuffet derfra.

Ønskede at hun åbnede døren kun i stockings. Synes hun ser helt fantastisk ud i sit naturlige element. Dejlige former og bryster som ligger godt og tungt i hænderne.

Havde på forhånd foreslået at vi skulle prøve 'Amazon' positionen (https://badgirlsbible.com/amazon-sex-position) og den var hun helt med på. Det var skørt at vende rollerne rundt, men det gik rigtig godt på trods af min gennemsnitlige størrelse og hun gav den sku alt hvad den kunne trække.

Nu havde Sindy arbejdet hårdt, så nu gik mine fingre på opdagelse i varmen i den vildt våde fisse indtil hun kom ganske voldsomt imens hun lagde på ryggen og suttede pik.

Jeg skulle jo også afslutte (var bange for jeg havde BDD = bad dick day), så hun gik for første gang for mit vedkommende ind under mig og rimmede mig mens hun handjobbede indtil jeg måtte bakke tilbage og komme med en ret stor ladning ud over hendes skønne ansigt.

Stedet er 10/10 og diskret

Pigen er for mig 10/10 perfekt

Sexen er 10/10 da hun lytter og er eksperimenterende.

NB: Jeg har anmeldt hende flere gange tidligere og det rager mig en fjer, hvis nogen får ondt i røven af den grund :) 

Skrevet

Jeg plejer at få et glas vin med sindy og elsker den service med hende. Jeg har besøgt hende on/off sin Start af August 2022. Det eneste negative er at man ikke kan betale med PayPal.

• 2 weeks later...
Skrevet
Stregen skrev, den 23.6.2024 at 07:40:

Øv annoncen er væk nogen der ved om hun er i dk

Hun er tilbage i uge 30

Redigeret af Jacn1989

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.