Hop til indhold

Anbefalinger til første besøg

Featured Replies

Skrevet

Hej derude 

Håber i tage imod mit opslag. Jeg har i meget lang tid, leget med tanken om at opleve, nogle fantasier ud og endelig samlet modet. 

Nogle anbefaling af piger i Aalborg, som tager godt imod en first timer? 

Jeg er selv en meget maskulin fyr og det eneste krav jeg har til pigen er hun skal være godt skåret. 

Som sagt er jeg helt grøn her og vil ikke lyde støde nogen her! 

Skrevet

Det vigtigste råd jeg kan give dig er, at jo sødere du selv er overfor kvinden, jo bedre skal det nok gå.

Og så fortæl hende det bare, at du er nybegynder. Det vil hun helt sikkert reagere positivt på.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
fappow skrev, for 5 timer siden:

Aalborg

pigen er hun skal være godt skåret

Velkommen. 

Godt råd:

Læg din efterlysning i rette forum og lav en bedre overskrift, dvs hvad du søger og hvor.

'Godt skåret' er en smule diffust. 

Og tænker ikke en nybegynder ønsker en 18 årig Moldaver uden eet ord engelsk? Hvad med en 55 årig thai der er godt skåret, dvs slank men fyldt med silikone?

som tager godt imod en first timer? 

Vel anmeldt pige er vigtigt (undgå svindel og snyd)

Ligeledes sprog måske, hvis du skal starte i kontakt med at forklare dine behov.

Forventningsafstem, forventningsafstem, forventningsafstem!

Læs nogle anmeldelser i den by, region, du er i og dan dig lidt overblik over både siden og pigerne. 

Nogle brugere er gode til netop at skrive by og navn i overskriften og gøre det hele mere overskueligt. 

Har bedt om at din tråd flyttes til efterlysninger i Aalborg ved at trykke på det lille flag. Selv om anbefalinger til nybegyndere vel godt kunne være i Generel Debat. 

https://www.eroguide.dk/forum/forum/44-anmeldelser-af-piger-og-klinikker-i-jylland/

Du kan søge specifkt på forsiden fx 'aalborg' i forummet 'anmeldelser i Jylland'. Evt med nyeste først og 6 mdr tilbage i søgekriterier. 

Husk dog at rigtig mange GPere turnerer, skifter lokation, så kaste et blik på annoncer fx på AL og søge der ud fra dine behov, kan ofte give hits med vagtplaner flere uger frem på velanmeldte piger, der måske er i Aalborg 2 dage i slut juni. 

Screenshot_20240607_062408_Gallery.jpg

Redigeret af nillerniller

Skrevet
fappow skrev, for 6 timer siden:

Hej derude 

Håber i tage imod mit opslag. Jeg har i meget lang tid, leget med tanken om at opleve, nogle fantasier ud og endelig samlet modet. 

Jeg er selv en meget maskulin fyr og det eneste krav jeg har til pigen er hun skal være godt skåret. 

https://annoncelight.dk/showad

Redigeret af Klopp

Skrevet

Jennifer Romantica kommer til Aalborg, ca. en gang om måneden. Hun var her i tirsdags, og er videre rundt i landet nu.

Hun har en utroligt sød måde at være super professionel på.

Jeg synes at hun altid er et godt valg, også til en begynder. 

https://annoncelight.dk/profile/JenniferRomantica

Kh. Nyde

Skrevet
  • Author
fappow skrev, den 7.6.2024 at 01:24:

Hej derude 

Tak for inputs alle!

Jeg prøvede mig af med Luna og hold da op. Meget tålmodig og forstående for min situation. Så hun var god til lave fortælle om det hele på skrift, med billeder, for at gøre mig mere tryg.

Uden at gå i dyben, var det en fantastisk oplevelse! gør det igen!

Her er link til andre der skulle stå i samme situation:

https://annoncelight.dk/showad/400424 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.