Hop til indhold

Sexkino Padborg.

Featured Replies

Skrevet

På forhånd undskyld, hvis det ikke er den rette tråd jeg skriver i.

Det skal lige siges at jeg er bisexuel. 

Jeg var her til aften et smut i sexkino Padborg,  lidt for at kigge mig lidt rundt.

Jeg gik lidt rundt for at se om der skete noget i diverse rum, men det var lidt dødt, så jeg satte mig mig ned i et rum og så lidt film. Efter et kvarters tid fik jeg en ny tur og så at der sad en mand med en stiv pik og legede med sig selv. Jeg fandt så ud af at det var en tysker,  men det var ikke noget problem. Vi kom hurtig i snak og blev hurtig enig om at jeg skulle sutte den af på ham, og hold da op  hvor var det godt. Flere gange bad han mig om at sætte tempoet ned, så han ikke kom for hurtig. Jeg gav ham en finger i hans stjerne og det var da noget han kunne lide. Jeg begyndte at sutte igen og der gik ikke lang tid inden han kom. Han sprøjede mig i hovedet og hold kæft, hvor var det dejligt. 

Så alt i alt, det blev alligevel en god Torsdag aften.

Så hvis der en der har lyst til at mødes lørdag eftermiddag i Padborg sexkino,  så smid en privat besked, så kan det være at vi kan finde ud af noget.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.