Elly 17 Skrevet 13. Februar, 2014 Jeg besøgte en skøn kvinde privat i sommersted For et års tid siden, hun havde annonce på i guloggratis Er hun stadig aktiv ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 14. Februar, 2014 Hende der søgte håndværkere og alt muligt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elly 17 Skrevet 14. Februar, 2014 Ja Det var hende Hun var rigtig god Men hun har måske fundet en håndværker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 15. Februar, 2014 Jeg fandt hende som annonce, men også på scor.dk så tog hende da på scor istedet. Ja hun var med på en hel del faktisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 15. Februar, 2014 Hvad kalder hun sig på Scor ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 16. Februar, 2014 Kan ikke finde hende mere, så tror hun er ude af det igen. Men der er jo andre derinde ved jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 16. Februar, 2014 Kan ikke finde hende mere, så tror hun er ude af det igen. Men der er jo andre derinde ved jeg. Det er da godt du ved det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg