Hop til indhold

tinge-linge-later i Brønshøj

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/403807

For et par uger siden bar jeg forbi Lulu i Brønshøj,  og det var en spøjs oplevelse på både godt og skidt og anderledes sjovt.

Efter at have brugt det meste af dagen på at hun skulle finde ud af hvor hun befandt sig ( blev oplyst om alt fra Hørsholm til Bellahøj) fandt vi endelig tid til at mødes privat hos hende.

Men jeg skulle lige vente 10 min på hendes veninde smuttede ud af døren med hendes med hendes børn.

Blev lukket ind i en rode butik , men jeg var nysgerrig mm, og en køn petit blondine dukkede op. Op på 1 salen og den finansielle del klaret.

Hyn forklarede hun havde sin periode men det rør mig ikke.

Jeg fik et af de bedste blow jeg har fået i mange år , hun åbnede munden og stoppede først da hun gaggede med løberne på min mave.

Sex delen der var det uden glide creme , og hun var naturlig våd og godt stram.

Den spøjse/sjove del var at imens jeg lå der og " pumpede/hoppede" løs i den unge mor  kunne jeg hører hendes børn ude på vejen synge tinge lingeri lateral tinsoldater..

Kunne godt vende tilbage

Blow var uden

Sex med gummi

https://annoncelight.dk/showad/403807

Skrevet
Denwod skrev, for 30 minutter siden:

Er hun dansker eller udlænding?

Og hvor fandt du hendes annonce dengang?

Skrevet
  • Author
Skilgannon skrev, 1 time siden:

Er hun dansker eller udlænding?

Og hvor fandt du hendes annonce dengang?

På annoncelight ligesom nu.

Hun er 100% dansk

Skrevet

Er de billeder ægte, så er jeg sku på vej til Brønshøj, så lad være med at stå i vejen :)

Skrevet
  • Author
anmelder skrev, for 5 minutter siden:

Er de billeder ægte, så er jeg sku på vej til Brønshøj, så lad være med at stå i vejen :)

Ja de er ægte

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.