Hop til indhold

EMMA MOROCHA ARGENTINA ... Wow.. Men ingen anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Er ret sikker på hun har været her før, dog under et andet navn.

Men jeg har også set på hende et par gange nu, og skrev dog også til hende forleden. Men fik hurtig indtrykket af, det på ingen måde var hende der bestyrede telefonen, og droppede derfor at tage chancen da jeg fik en lidt dårlig mavefornemmelse (ud fra beskederne) . Men meld endelig tilbage hvis du besøger hende.

Redigeret af Crabman

Skrevet
  • Author
Crabman skrev, for 30 minutter siden:

Er ret sikker på hun har været her før, dog under et andet navn.

Men jeg har også set på hende et par gange nu, og skrev dog også til hende forleden. Men fik hurtig indtrykket af, det på ingen måde var hende der bestyrede telefonen, og droppede derfor at tage chancen da jeg fik en lidt dårlig mavefornemmelse (ud fra beskederne) . Men meld endelig tilbage hvis du besøger hende.

Tak for meldingen :) Jeg endte med at bestille noget massage i dag i stedet, så det må det lille hoved vente. Skal nok komme med en anmeldelse hvis jeg besøger hende. Hader også de der mavefornemmelser ud fra beskeder. Så har jeg tabt lysten. 

Skrevet

Søg på Emma.

Filtrer søgning til Sjællandsforum. 

Hun skrev selv, at hun var her i December og altid har 'været Emma'. I øvrigt meget behagelig og hurtig i svar på whatsapp i skrift og tale.

Hun taler spansk og italiensk, så umiddelbart kan snydende østeuropæere udelukkes, der ofte kalder sig italienske.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Emma&type=forums_topic&nodes=46,80&updated_after=any&sortby=newest&search_and_or=or

Flere voldsomt positive anmeldelser, når man søger på 

EMMA 

(Ret hurtigt flere med Argentina i overskriften)

Yes, I know, det helt skørt at man kan søge på navn og land, Eroguide, sikke en side 

Redigeret af nillerniller

• 3 months later...
Skrevet

Kan virke lidt rodet at annoncen siger Roskilde, og såvel Amager som København nævnes i “brødteksten”.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt Emma 2 gange

Billeder er retvisene

Vild sød og sexet pige, som gir' en skøn service!

Mine varmeste anbefalinger

Skrevet

Hun ser godt ud! Er der nogen der har haft held med at få fat på hende i dag? Ser ud til at hendes annonce er fjernet?

Redigeret af Jingles

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.