Hop til indhold
nillerniller

OLIVENOLIE SVINDLEREN

Recommended Posts

4-5 annoncer på en uge. Hjørring (naline), Frederikshavn (lola), Holbæk (karina), Vejen (naline)....

10 røde flag som ny annonce, falske fotos, mail, adresse, paysafecard og link i svar, translate tekst, olivenolie (gentages), 5 forsk byer på 5-6 dage, afslører sig selv i mail, da man kan checke svar (oversat fra fransk) mfl.

TEKST:

Hej min elskede. Vil du røre mig, røre ved mine varme balder, som bare venter på dig? Kom se mig.
Jeg er en smuk, trængende kvinde, der gerne vil have det sjovt i sengen
Jeg er en pige uden tabuer.
Hvis du kommer hjem til mig, starter vi først med et godt varmt brusebad efterfulgt af en god nøgenmassage med olivenolie med krop til krop gnidning, Derefter efterfulgt af betagende vaginal og anal penetration 

30 minutter - 800
1t - 1000
2t - 1800
3t - 2500
Hel nat - 5000 - 10 timers tid
Skriv til mig min elskede 

Screenshot_20240606_065221_Gallery.jpg

Screenshot_20240606_065227_Gallery.jpg

Screenshot_20240606_065221_Gallery.jpg

Screenshot_20240606_065227_Gallery.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Olivenolie som massageolie? - det bliver vist noget klistret + det lugter og ikke til at vaske af - så alene det burde rejse nogen røde flag.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Screenshot_20240604_044958_Gallery.thumb.jpg.949e5611735a7b64239f00652425c01f.jpgPræcis. Tit kan bitte små ord eller andre afsløringer som danske flag (tit), 110% dansker (fjollet) el stikkontakter afsløre svindlere. 

Dette er dog så grelt, at enhver, der så det ord, skulle skraldgrine. Hverken billig Føtex olivenolie eller flere tusinde kroner dyr olie kan anbefales.

Men folk L Æ S E R åbenbart ikke annoncerne eller deres hjerne er manipuleret af fotos, tekst som 'jeg er altid liderlig' (skriver stort set ingen reelle gpere). 

Det her var dog så grotesk åbenlys svindel, men da mange fulgte flere efterlysninger af naive, håbefulde sexkunder, tænkte jeg, det var sjovt at drille svindleren. Der, hvis ikke annoncerne de næste uger ændres, er udenlandske. Hvilket mailsvar oversat til fransk vidner om. 

Er det bare danske småsvindlere, læser de nogle gange med på EG og ændrer så annoncetekst lidt. Dog kan man stadig tit lure opbygning, bestemte ord, der genbruges, nogle har altid cifre i profilnavn ala Gitte43.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåede ikke at tage screenshots før jeg anmeldte og den bruger blev fjernet, men nu er Olivensvindleren også på EG, med en ny by og på fransk :D

Mon ikke der kommer flere på AL snart. 

https://www.eroguide.dk/ forum/topic/185205-e-mail-lolalathigmailcom-skriv-mig-p%C3%A5-e-mail-direkte-for-at-aftale-en-aftale-med-mig/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 6.6.2024 at 09:54:

Olivenolie som massageolie? - det bliver vist noget klistret + det lugter og ikke til at vaske af - så alene det burde rejse nogen røde flag.

Det er nok billigt der hvor de kommer fra :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, 1 time siden:

Det er nok billigt der hvor de kommer fra :lol:

Solsikkeolie er meget billigere og meget bedre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...