nillerniller 644 Skrevet 6. Juni, 2024 4-5 annoncer på en uge. Hjørring (naline), Frederikshavn (lola), Holbæk (karina), Vejen (naline).... 10 røde flag som ny annonce, falske fotos, mail, adresse, paysafecard og link i svar, translate tekst, olivenolie (gentages), 5 forsk byer på 5-6 dage, afslører sig selv i mail, da man kan checke svar (oversat fra fransk) mfl. TEKST: Hej min elskede. Vil du røre mig, røre ved mine varme balder, som bare venter på dig? Kom se mig. Jeg er en smuk, trængende kvinde, der gerne vil have det sjovt i sengen Jeg er en pige uden tabuer. Hvis du kommer hjem til mig, starter vi først med et godt varmt brusebad efterfulgt af en god nøgenmassage med olivenolie med krop til krop gnidning, Derefter efterfulgt af betagende vaginal og anal penetration 30 minutter - 800 1t - 1000 2t - 1800 3t - 2500 Hel nat - 5000 - 10 timers tid Skriv til mig min elskede 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 6. Juni, 2024 (edited) Olivenolie som massageolie? - det bliver vist noget klistret + det lugter og ikke til at vaske af - så alene det burde rejse nogen røde flag. Redigeret 6. Juni, 2024 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2588 Skrevet 6. Juni, 2024 Det gik hurtigt af mode at bruge olivenolie, i hvert fald er alle annoncerne væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 644 Skrevet 6. Juni, 2024 Præcis. Tit kan bitte små ord eller andre afsløringer som danske flag (tit), 110% dansker (fjollet) el stikkontakter afsløre svindlere. Dette er dog så grelt, at enhver, der så det ord, skulle skraldgrine. Hverken billig Føtex olivenolie eller flere tusinde kroner dyr olie kan anbefales. Men folk L Æ S E R åbenbart ikke annoncerne eller deres hjerne er manipuleret af fotos, tekst som 'jeg er altid liderlig' (skriver stort set ingen reelle gpere). Det her var dog så grotesk åbenlys svindel, men da mange fulgte flere efterlysninger af naive, håbefulde sexkunder, tænkte jeg, det var sjovt at drille svindleren. Der, hvis ikke annoncerne de næste uger ændres, er udenlandske. Hvilket mailsvar oversat til fransk vidner om. Er det bare danske småsvindlere, læser de nogle gange med på EG og ændrer så annoncetekst lidt. Dog kan man stadig tit lure opbygning, bestemte ord, der genbruges, nogle har altid cifre i profilnavn ala Gitte43..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 644 Skrevet 7. Juni, 2024 Nåede ikke at tage screenshots før jeg anmeldte og den bruger blev fjernet, men nu er Olivensvindleren også på EG, med en ny by og på fransk Mon ikke der kommer flere på AL snart. https://www.eroguide.dk/ forum/topic/185205-e-mail-lolalathigmailcom-skriv-mig-p%C3%A5-e-mail-direkte-for-at-aftale-en-aftale-med-mig/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 238 Skrevet 14. Juni, 2024 Jernsvinet skrev, den 6.6.2024 at 09:54: Olivenolie som massageolie? - det bliver vist noget klistret + det lugter og ikke til at vaske af - så alene det burde rejse nogen røde flag. Det er nok billigt der hvor de kommer fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 14. Juni, 2024 Le fiss'carl skrev, 1 time siden: Det er nok billigt der hvor de kommer fra Solsikkeolie er meget billigere og meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg