Hop til indhold

tantra massage ålborg Monika

Featured Replies

Skrevet

Efter min seneste samtale med hende så er hun ikke aktiv og der er usikkerhed omkring hvad fremtidsplanen er.

Kan dog sige at jeg har besøgt "hendes sted" og første pige var også ret dygtig. Har dog ikke besøgt hende der er der nu.

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, den 6.6.2024 at 05:17:

Efter min seneste samtale med hende så er hun ikke aktiv og der er usikkerhed omkring hvad fremtidsplanen er.

Kan dog sige at jeg har besøgt "hendes sted" og første pige var også ret dygtig. Har dog ikke besøgt hende der er der nu.

denne sætning forstår jeg ikke helt?

Skrevet
benny49 skrev, for 21 timer siden:

denne sætning forstår jeg ikke helt?

Der hvor Monika plejer at holde til er der åbnet et Welness Tantra sted.. Med skiftende piger.. 

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, den 9.6.2024 at 08:05:

Der hvor Monika plejer at holde til er der åbnet et Welness Tantra sted.. Med skiftende piger.. 

er der en hjemme side?

har du besøgt stedet?

Skrevet
benny49 skrev, den 10.6.2024 at 13:34:

er der en hjemme side?

har du besøgt stedet?

Nej der er pt. ingen hjemmeside efter hvad jeg ved.

Og til dit spørgsmål, om jeg har besøgt stedet... Ehmmm ja, det er ligesom det jeg starter med at skrive..

• 3 months later...
Skrevet
Sommer79 skrev, den 6.6.2024 at 06:17:

Hej

Har du stadig kontakt til Monika, er der noget nyt på vandrørene, om hun kommer tilbage?:)

Skrevet

Tak, har du “kun” besøgt hende som tantra massør, eller har du været der da hun var “glædespige”?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.