Hop til indhold

Q fra Hundige Strandpark

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre 

Havde for nogle år siden fornøjelsen af at få et verdensklasse blow i bilen af en lækker milf.

Super frækt koncept og super fræk og sød Q.:x

Er der mon nogen som ved om hun er aktiv et sted, eller om hun er holdt helt op? Har jævnligt søgt efter hende, dog uden held:wacko:

Skrevet

Uha uha !!!. Nålen i en høstak her 

Tror der er en masse dejlige MILFS der har givet mange verdensklasseblows derude på både strand og parkering. Jeg erindrer da at have set og modtaget en del netop derude. 

Skrevet
  • Author
SirCumaLot skrev, for 21 timer siden:

Uha uha !!!. Nålen i en høstak her 

Tror der er en masse dejlige MILFS der har givet mange verdensklasseblows derude på både strand og parkering. Jeg erindrer da at have set og modtaget en del netop derude. 

Måske, men nu har jeg jævnligt tjekket og hun der har ikke været en dernede i en del år nu

• 5 weeks later...
Skrevet

Hej

Hvordan så hun ud, og hvilken bil kørte hun i ?

Skrevet

Jeg mener hvor gammel ca er hun, er hun høj/lav, stor/lille osv.

Jeg husker nemlig en sød milf/gilf ude fra p-pladsen på Hundigestrand, der mod betaling gav et super blow eller en dogging.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.