Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Hej venner – det undrer mig lidt, at Darina ikke allerede har fået nogle ord … Derfor, håber jeg, at I vil tage imod min oplevelse på en ordentlig måde – jeg er selv meget taknemmelig for dette forum, tak til jer som deler jeres oplevelser på godt og så ondt! 

Tog kontakt til Darina tidligt i morges, da jeg regnede med hun muligvis fik travlt pga. den delvise fridag. (Se linket nederst som jeg alligevel ikke kan finde udad at sætte ind, fordi eroguide har en beef med nympho.dk; og jeg er i øvrigt på eroguide’s side; og det er ikke for at fedte …). Hun svarede et par timer senere – og, jeg havde en aftale overmiddag: En time med øko blow til 2100kr. i alt med tungekys, cunnilingus og sex to gange.

Stedet er IKKE Frederiksberg – så er det opklaret – men København S. – og billeder er også fra lejligheden. Men, man får en fantastisk video-guide tilsendt … (Dog, ikke så god, som den der ledte til kolonihavehuset i sommers – det var en OPLEVELSE). 

Det lykkedes at finde stedet – selvfølgelig – og Darina er bare super-sød, ser præcis ud som på sine fotos. Hun var påklædt – som jeg havde efterspurgt – bl.a. i g-streng. Hun er petit og slimfit-pigen; så det er det man skal være til. Brysterne er små og lækre – hun er i det hele taget lidt en prinsesse – eller som … ung, frisk, våd, stram … SPRÅD! – hvidvin fra – jeg synes … Sancerre. (Sorry, sidder jeg nu og sammenligner kvinder med alkohol :)Det burde jo være omvendt … )

Nå, det går alt sammen fantastisk – får lov at klæde hende af, Wowwww – og give cunnilingus og har hende i hele mit ansigt og så går hun i gang med et meget forsigtigt øko blow, (men, hey det er okay – at få et blow som var det første gang :)Missionær og tungekys især – ud i bad – ind igen – op med den – hun sidder, (hold da op, hvor er hun stram), på mit lem – slutter i doggy; hold da hel’kæft, hvor smuk, slimfit og hvid en røv – lige indtil solen springer i mit hoved …

Men, det slutter ikke her – for der er også lidt kys og kram tilbage … Så, det blive også til lidt småsnak på puden - før det er tid til at gå ud ....

Jeg havde en vidunderlig! oplevelse, dog er det jo ligesom – det var engang; Hvordan fik sagt til sin første kæreste at hun gerne måtte give et bedre ”fellatio” … - Det er det eneste kritikpunkt, hvis man kan kalde det, det. Darina lover ikke deep throat eller super fransk – MEN, tænk hvis hun gør det en dag …. Dog, lige meget, hva':

I’m HAPPY ...

https://nympho.dk/n17964/6240/darina

Redigeret af Mega Happy
Stavefejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...