Hop til indhold

Yoghurt i Bagsværd - godkendt

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Yoghurt (link) i Bagsværd i dag. Måske især pga. af det første billede, som viser en lækker, lille popo. I virkeligheden er den lidt større, men hun er stadig en attraktiv pige/kvinde midt i 30erne, tror jeg.

Det var let at lave en aftale på SMS og hun var ledig da jeg kom (til tiden). Jeg betalte den sædvanlige takst for 30min FS og blev tilbudt lidt indledende massage som var dejlig, men måske ikke så professionelt.  Jeg vendte mig om og hun gik - efter en hurtig og overflødig (havde været i bad) aftørring - direkte igang med øko blow. Det var ikke det bedste, jeg har prøvet, måske fordi hun trak så hårdt tilbage i forhuden, at jeg frygtede en ruptur.

Derfor gik vi over til real business - heldigvis med et medbragt Skyn kondom - først med hende ovenpå mig, men hun var ret stram, så det virkede ikke rigtigt. Over til missionæren, hvor jeg stille og roligt arbejdede mig ind, mens jeg kælede for hendes brystvorter. Det virkede meget bedre, eller også er hun bare en god skuespiller. Whatever, det virkede for mig og snart kaldte en gammel ven på mig, og jeg afleverede min opsparing i kasse 1.

Hun er ret køn og servicemindet, men der mangler lidt teknik og der er et par kilo mere end jeg normalt foretrækker, så jeg venter med tilbageholdt åndedræt på at Lin besøger DK igen.

EDIT: Hendes bryster er hjulpet på vej og lidt faste i det. Jeg var vild med dem, men de er måske ikke alles kop the.

Skrevet
  • Author
Sgt. Pebber skrev, den 6.6.2024 at 15:55:

Tak for god anmeldelse !

Hvor er vi henne i Bagsværd ? (bare sådan ca.)

Nær Vadstrupvej / Hillerødmotorvejen, ca ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.