Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Folkens 

Var i sidste måned endelig forbi Rita efter et par fejlsalgene forsøg på at få en aftale. Har været lokket af de pæne billeder, men det har ikke været helt nemt at få en tid. Dette har der været forskellige årsager som har været; at hun ikke har haft tid, At hun aflyste efter vi havde aftalt en tid, at hun pludselig var fået menstruation og andre røver historier (Dette sagt/skrevet med et glimt i øjet, da jeg er sikker på at det har været reelle årsager hertil). 

Annonce: Hi im Rita Asian girl - 70425 

Da der endelig kom en aftale i hus, blev jeg oplyst en adresse til et lejlighedskompleks i Nord Vest, på en side vej til Bispebjerg Parkalle. Havde bestilt 30 minutter og ankom til 5 minutter før. Det var nemt at finde og skrev at jeg holdt ude på parkerings pladsen og spurgte hvilken sal og side det, så jeg vidste hvor jeg skulle ringe på. Hun svarede hurtigt at jeg skulle gå hen til døren og hun så ville lukke mig ind. Da jeg gik hen imod opgangen med det husnummer hun havde oplyst, ringede hun pludselig til mig og sagde at jeg skulle gå tilbage til en af de opgange jeg var gået forbi... 

Har læst/hørt om at nogle piger gerne vil se en an fra vinduet før de lukker en ind, men jeg synes det var lidt underligt. 

Da jeg kom op bød hun indenfor og bad mig tage skoene af og viste ind til soveværelset. Da betalingen havde fundet sted, blev jeg tilbudt et bad før vi gik i gang.  Kort efter lå jeg i sengen og ventede på hende imens hun sat lidt musik på. Hun var smilende og høflig og satte sig ved mine ben før hun begyndte at ae mig på maven og lårene inden hun kom til mit lem. Hun suttede stille og roligt, tilpas vådt og skiftede i mellem at slikke op langs skaftet, tage det meste af den munden og gnide hovedet mod hendes læber imens hun let svalede en smule udover mig. Der lå jeg ganske godt og nød synet og følelsen af at blive forkælet. Efter noget tid satte hun sig op på mig og små snakkede lidt imens hun forsigtigt gnid sit skød imod mit lem. Da jeg syntes det havde været dejligt afslappende bare at ligge og nyde at blive forkælet, spurgte jeg om hun ikke kunne forsætte med det. hvor til hun smilende sagde at det kunne hun godt men at jeg skulle sig til i god tid da hun ikke ville havde noget i munden. Efter lidt mere tid med nydelsen og den gode udsigt sagde jeg at nu måtte hun gerne bestige mig, og tilføjede at det nok ville blive en hurtig omgang. Hun grinede lidt af et imens hun satte sig op på mig og igen forsigtigt gned sit underliv mod mit lem. Hun fandt et kondom og påførte det helt elegant hvor efter hun gned underlivet lidt kraftigere imod mig inden hun tog en lille klat glidemiddel og smurte på sig. Derefter begyndte hun at ride mig, med en hånd på mit bryst. Jeg kærtegnede hendes baller og bryster blidt i mens og der gik ikke længe inden jeg godt kunne mærk at nu nærmede mit klimaks sig. Hun komplimenterede den store ladning i kondomet, da hun tog det af og forsigtigt tørrede mig af. 

Jeg rejste mig og begyndte at tage mit tøj på, imens hun vimsede lidt rundt. Vi sagde farvel med et lille knus også så var jeg ude af døren. Der var gået ca. 25 minutter, men det kan ikke ligges hende til last at jeg var ude af døren før tid. Da jeg personligt synes det er nemt er lidt akavet efter akten, især hvis det som i dette tilfælde har været mig der bare har nydt uden at yde så meget igen. - Sex er nu bedst når der er gensidig ophidselse og nydelse og her var det helt bestemt mig der blev serviceret. 

Konklusionen for mig er, at hun er en sød og venlig kvinde der gerne imødekommer ønsker og yder en helt fin service. Hendes billeder er helt retvisende, hun har et par små søde og naturlige bryster og et dejligt smil.  Denne oplevelsen har bestemt ikke været mit værste eller bedste besøg hos en GP eller Thai, men helt bestemt til den positive side. Ved ikke om jeg kommer igen, det tro jeg egentlig sagtens at jeg kunne finde på, historikken om at det har været lidt svært at få en aftale i hus gør nok at hun ikke er den første jeg kontakter..

Håber at denne anmeldelse kan afmystificere hende lidt, da der her på siden har været meget sparsomt med info. Lad mig gerne vide hvordan jeres oplevelser har været med hende.   

Skrevet

@Den der forsvandt tak for anmeldelsen :) det med oplyse et nummer og så give et andet er brugt nogle gange, når de gerne vil se hvem der kommer og om du er alene, eller er der står 2-3 kammerater og venter - det er desværre tit sket at pigerne bliver overfaldet eller røvet. 

Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, for 14 timer siden:

dejligt at høre hun eksisterer: Jeg har endnu ikke formået at få kontakt til hende. 

Der er jo heldigvis andre som er mere tilgængelig og giver en mindst ligeså fin service som hende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.