Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Folkens 

Har været forbi den kære Luna, denne gang hende fra Bolivia, af to omgange. 

Annonce: LUNA BOLIVIA vanløse - 49307

Der fremgår ikke priser af hendes annonce, hvilket jeg egentlig fortrækker at kende før jeg tager kontakt. Men jeg var fristed af de positive anmeldelser, så ringede og spurgte i forhold til priser og tilgængelighed. Priserne var i et fornuftigt niveau og der var ledigt med det samme, så jeg hoppede afsted i en fart.

Ankom til adressen og skrev da jeg var et stykke væk fra døren. Tænker at mange forbi passerende godt kan gætte, hvad der foregår bag de mørklagte vinduer. Hun skrev at jeg skulle gå hen til døren og der stod jeg så og ventede i lidt tid inden hun åbnede døren - Ved mit første møde syntes jeg at det var lidt lang ventetid, men det kan godt skyldes at der komme et par stykker forbi imens jeg stod der og prøvede at se uskyldig ud. 

Ved mit første møde blev jeg pænt budt velkommen med et smil og grin, da hun troede jeg ville være meget ældre, jeg lød åbenbart som en gammel mand i telefonen.

Ved det andet besøg blev jeg taget imod med et knus og kind kys. - De to besøg var med et par ugers mellemrum. 

Luna har en i mine øjne fantastisk krop, hvor der er nogle gode former, dejlig fast baller og bryster og ikke mindst et skønt smil og glimt i øjet. 

Første besøg havde jeg bestilt 30 minutter med MF, det startede med at hun stod og gnid sig lidt op af mig imens hun bad mig tage tøjet af. Hun satte sig på sengen da jeg var blevet afklædt og tog mig i munden. Det var hun helt udmærket til der var dejlig pirring og tilpas leg og frække glimt i øjet på hende. Efterfølgende lagde hun sig op på sengen og strittede med numsen, sikke et syn ! Hendes bagparti er for mit vedkommen en af de flotteste jeg har haft fornøjelsen af. Hun ført mit lem op i sig og begyndte at rykke frem og tilbage og ryste den lidt i takt til musikken. Vi endte efter lidt tid med hende på maven og mig der tog hende bagfra imens jeg havde en hånd rundt om hende og legede med hendes klitoris. Det reagerede hun positivt på og blev dejlig våd, hendes ophidselse var så fræk at jeg simpelthen ikke kunne holde mig tilbage og kom med et ordenligt brag. Bagefter grinte hun lidt og sagde at næste gang skulle jeg onanere på forhånd, så jeg kunne holde længere da der stadigvæk var tid tilbage. 

Andet besøg efter den ovenud positive oplevelse fra sidst bestilte jeg mere tid denne gange. Havde dog ikke gjort som hun sagde sidst og taget trykket på forhånd da jeg håbede på at man kunne nå mere end en omgang på den dobbelte tid. Da jeg ikke havde fået noget ud af at betale for MF sidst tænkte jeg, at det ikke var nødvendigt denne gang. Da det var en varm dag og jeg følte mig lidt svedig, spurgte jeg om jeg kunne få et bad før vi gik i gang. Jeg blev henvist til det lille badeværelse og taget en hurtig skyller. Da jeg kom retur fra badet sad hun med mobilen, som hun hurtigt fik lagt den til side og rettede opmærksomheden på mig. Hun sad på sengen og trak mig ind til sig og tog min munden. Det var lige så dejligt som sidst, men jeg spurgte hurtigt om hun ikke kunne ryste sin dejlige bagdel for mig. Efter at var blevet taget bagfra på alle fire i noget tid, vendte hun sig om og lagde sig på rykken, så jeg kunne tage siden op forfra imens hun selv kælede sig omkring klitoris og brysterne. Synes virkelig hun ser så fræk ud, når hun ligger der og er helt kåd, så der gik ikke længe for jeg kapitulerede og faldt ned i hendes favn. Derefter bød hun på lidt vand og noget massage, som jeg takkede ja til. Efter at havde fået en smule massage, spurgte jeg om det ikke var en bedre ide at hun fik massage og det syntes hun også det var. Så hun gav mig olien flasken i hånden og lagde jeg på maven. Satte mig på hende og begyndte at massegere fra nakken, ned af rykken og ned til hendes baller som blev godt smurt ind i olien imens mit lem lå og hyggede sig imellem dem. Der gik ikke længe for der kom liv i banditten igen, hvilket hun prompte reagerede på ved at lægge mig ned på ryggen og kæle for den. Hun satte sig op for at ride mig, imens hun holdt om min nakke og pressede mit hoved ind til hendes bryster. Vi skiftede stilling så jeg igen tog hende bagfra og kunne se hoved attraktionen, nemlig hendes røv, imens jeg nussede hendes venusbjerg og klit, så hun blev mere og mere opstemt. Det virkede til at vi efter nåede et fælles klimaks der endte i stort brøl fra os begge, ved selvfølgelig ikke om alle de klimaks og krampetræk hun flittigt lavede hun begge seancen har været ægte, men det håber jeg det har været for hun er virkelig sød, dejlig og fantastisk fræk. 

Konklusionen må for mig være at hun helt klart er et besøg (og mindst et genbesøg) værd. Imødekommende, sød, fræk og helt igennem dejlig.

NB: Har været forbi et par stykker den sidste måned, men ikke haft tiden til at skrive nogle anmeldelser, så der kommer nok et par stykker i dag eller i morgen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...