Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nu efter 10 måneder fik jeg taget mig sammen til igen at lege med min favorit thai.

Sygdom hos os begge og en laang ferie for Mao har gjort den lange pause.

Lidt nord for Næstved, Herlufmagle. Mao - Annoncelight

Og ja vi tændte igen på hinanden, hendes kusse var lige våd, hun kunne få mig op at stå, hendes håndarbejde i min røv var om muligt endnu bedre end før, og hun kan stadig sprøjte ved slik og fingerleg.

Massagen var ren kæleri men det er heller ikke derfor jeg kommer der.

Hun kan anbefales, hun er nem at ophidse, hun er ikke den yngste i klassen, men erfaringen er i top. Tag ikke fejl af hendes grå hår, hun kan ikke tåle farve ellers var det nok ligeså sort som alle de andre thai kvinders hår.

Skrevet

Og hvad var der galt med det link jeg har i indlægget ?

Skrevet
Moden slikken M skrev, 1 time siden:

Og hvad var der galt med det link jeg har i indlægget ?

Når du ikke har linkets fulde navn, kan folk ikke søge på abnonce ID, derfor :)

Skrevet

Men de kan da bare burge linket, det er vel godt nok.

Men jeg gjorde som jeg plejede med linket, ved ikke hvordan jeg ellers skulle gøre

Skrevet
Moden slikken M skrev, 1 time siden:

Men de kan da bare burge linket, det er vel godt nok.

Men jeg gjorde som jeg plejede med linket, ved ikke hvordan jeg ellers skulle gøre

Når du indsætter link kan du vælge blot linket eller også vise et navn som Mao i dette tilfælde.

Alle annoncer har et ID og nog vi poster det link som det er, kommer ID med i din beskrivelse, og dermed kan en bruger søge på ID på annonce, ellers hvis pigen f.eks. hedder Maria og man skriver Maria i søgefeltet får man en masse tråde hvor navnet Maria er. Håber det gav mening og tak for anmeldelsen :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.