Hop til indhold

Første gang

Featured Replies

Skrevet

Hej

Har haft mit første møde med en sød petit glædespige og det var bestemt en rigtig dejlig oplevelse.

Jeg kunne booke via mail og det fungerede helt perfekt.

Ville ønske, at der var flere som var åbne for den mulighed, men ved også godt, at det kan misbruges af useriøse.

Skrevet
MixedM skrev, 1 time siden:

Hej

Har haft mit første møde med en sød petit glædespige og det var bestemt en rigtig dejlig oplevelse.

Jeg kunne booke via mail og det fungerede helt perfekt.

Ville ønske, at der var flere som var åbne for den mulighed, men ved også godt, at det kan misbruges af useriøse.

Tillykke med dit første besøg, og velkommen på Eroguide. Dit indlæg har ingen glæde af, det svarer lidt til, at du skriver, Jeg fik take away pizza i går, den smagte rigtig godt.

Indlægget skal ikke ligge under Generel debat, men i rette forum, f.eks. "Anmeldelser af piger og klinikker på Fyn", og så er det en stor hjælp for andre, hvis du vedhæfter et link til pigens annonce.
Og næste gang du anmelder en pige, så vil det være rigtig fint, hvis du i overskriften skriver pigens navn og by.

Ment som en venlig hjælp for dig og andre :)

Redigeret af Julius
Tilføjelse

Skrevet
Julius skrev, for 2 timer siden:

Tillykke med dit første besøg, og velkommen på Eroguide. Dit indlæg har ingen glæde af, det svarer lidt til, at du skriver, Jeg fik take away pizza i går, den smagte rigtig godt.

Indlægget skal ikke ligge under Generel debat, men i rette forum, f.eks. "Anmeldelser af piger og klinikker på Fyn", og så er det en stor hjælp for andre, hvis du vedhæfter et link til pigens annonce.
Og næste gang du anmelder en pige, så vil det være rigtig fint, hvis du i overskriften skriver pigens navn og by.

Ment som en venlig hjælp for dig og andre :)

Jeg tror nu ikke indlægget er ment som en anmeldelse, mere som han godt kunne tænke sig at kunne booke via mail.

Skrevet

Jeg tror ikke du kommer så lang med dit ønske, der er dog nogen der bruger mail, men både for pigerne  og kunderne er det som regel nemmere og hurtigere med sms.

Redigeret af frisk fyr

Skrevet
frisk fyr skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror nu ikke indlægget er ment som en anmeldelse, mere som han godt kunne tænke sig at kunne booke via mail.

Ja okay, det så jeg ikke lige som det primære i indlægget, jeg sov vist i timen, men det kan jeg da godt se nu :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.