Hop til indhold

Recommended Posts

Så lykkedes det at komme forbi brasilianske Luana. Det er hende på billedet og hun har lige sneget sig ind på min top 2 af glædespiger jeg har været sammen med.                                            

 

                                                               296589.jpg

 

Min plan var at tage 1 times massage + svensk, da jeg håbede på at hun kunne give en gang kompetent massage, og at det hele kunne blive afsluttet med en spiller. Hun var desværre ikke ledig med det samme, så der var kun tid til en ½ time, og da jeg kunne konstatere at det var hende på billederne, og at hun var mindst lige så lækker i virkeligheden, glemte jeg alt om kompetent massage og ondt i skuldrene, og bestilte ½ times body 2 body til 600,-.

 

Hun startede med at massere mine ben arme og ryg, hvilket hun gjorde fint, og jeg vil gætte på at hun har taget lidt undervisning. Det var dog ren afslapningsmassage og ikke noget der kunne fjerne smerter i musklerne. Dog bedre end den massage jeg har fået af andre glædespiger, hvis der har været 10 minutter til overs, der skulle slås ihjel (jeg husker specielt en bizar massage af den 'Kinesiske Pige' efter endt samleje.)

 

Anyway, hun tog sin bh af påførte sig olie og gik i gang med gnide sig over min ryg, arme og baller. På et tidspunkt, da jeg næsten ikke kan klare, ikke at kunne se hende, tager hun min hånd og fører sit bryst ind i den. Det var lige hvad mine fingre kriblede efter, virkeligt frækt, og en befrielse, når man befinder sig i uvisheden om hvor meget er tilladt hos en ny pige. Efter en tid blev jeg vendt om, afsluttet med en spiller i mens en finger fandt vej mellem mine baller, og jeg gik defra som en forelsket teenager, fuldt overbevist om at jeg skulle besøge hende mindst et par gange om ugen.

 

Det negative er at hvis man ikke snakker portugisisk (jeg tror jeg fik sagt 'no habla espanol' i min ophidselse) er hun næsten umulig at kommunikere med. Samtadig er det en god ide at tage et bad efter, da hendes olie er meget parfumeret. Jeg lugtede af tyggegummi, da jeg kom ind i bilen og fik fornuften tilbage. Nok fordi jeg havde haft hele kajen i hendes dejlige olierede bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Luana er helt sikkert en meget lækker og sød pige. Hun er måske 1 til 2 kg tungere end på billederne. Til gengæld synes jeg, at brysterne er større IRL.

 

Jeg fik en b2b på en halv time, der var ganske glimrende, selvom hun måske var en lille smule for lap dance-agtig (selvom bryster og bagdel gerne måtte berøres) og professionel. Det trækker desuden lidt ned, at hun stort ikke kan et ord engelsk.

 

Alt i alt: 8/10

Redigeret af Thaitilmig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...