Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte den lille nips den anden dag. 
Tror det er hende på foto. 
Meget villig og med på næsten alt tog klatten i munden og slugte uden jeg have spurgt om det. Hun var opmærksom på at vi havde mere tid tilbage så hun varmede mig op så vi kunne nå en tur mere. 
En time hos hende er 60 min synes der er mange steder hvor de gerne vil have dig ud efter 40 - 45 min. 

Link kan jeg ikke få til at lykkedes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pancake skrev, for 21 minutter siden:

Besøgte den lille nips den anden dag. 
Tror det er hende på foto. 
Meget villig og med på næsten alt tog klatten i munden og slugte uden jeg have spurgt om det. Hun var opmærksom på at vi havde mere tid tilbage så hun varmede mig op så vi kunne nå en tur mere. 
En time hos hende er 60 min synes der er mange steder hvor de gerne vil have dig ud efter 40 - 45 min. 

Link kan jeg ikke få til at lykkedes. 

klinik eller lejlighed

Del dette indlæg

Link til indlæg
henrik_klausen skrev, for 2 timer siden:

klinik eller lejlighed

Da jeg besøgte hende i sidste ugs. Sagde hun det var lejlighed hun skulle være i i Vejle. Kan bekræfte hendes gode service og billeder er af hende. Super Nice pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://annoncelight.dk/showad/402340

Ferry er tilbage, stedet er en lejlighed og det er ikke på briks, men seng.
Petit thai, nips, med smalle lår og lille numse og flotte bryster ikke helt naturlige, det er hende på billederne. Noget af en oplevelse, hvis man er til petite piger.
Lidt dyrere end nogle andre steder og badet er en bruser mellem håndvask og toilet.

Hun lød til at være fræk med cim osv., men det blev det ikke til. Måtte dog udover brysterne.
Trods det, er hun rigtig god, var godt med i legen og god ved mig bagefter. Dejlig thai kvinde, og hvis man er til petit, så klart anbefaling.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i dag efter at have læst de positive anmeldelser og kan nikke genkendende. Selvom silikone ikke er min favorit, så må jeg sige de sidder godt på den lille nips hun er. 

Nyder at der er en seng frem for en briks, når min hovedfokus er sex. Det er bare mere komfortabelt i mine øjne. 

Glimrende blowjob og hun smager også selv dejligt. Frækt at tage betyder og nyde udsigten til hendes frække lille bagdel i en doggy og hun er med på det meste lyder det til

Afslutning med lidt hoved massage. Dejligt afslappende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...