Hop til indhold

haha, synes den er sjov, må gerne slettes hvis upassende

Featured Replies

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Tror faktisk også han er et bedre knald.. Han har måtte udvikle evner og ikke bare kunne knalde hvem han vil pga udseendet:P..

Det er min erfaring at det også gælder for mange kvinder. :x

Skrevet
Kanon1 skrev, for 15 minutter siden:

Det er min erfaring at det også gælder for mange kvinder. :x

Okay:ph34r:.. Ja det ved jeg ikke noget om:P.. Så man jo enten grim eller et kedeligt knald:wacko::lol:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Okay:ph34r:.. Ja det ved jeg ikke noget om:P.. Så man jo enten grim eller et kedeligt knald:wacko::lol:.. 

I dit tilfælde Jennifer, er du i hvert fald ikke et kedeligt knald, selvom du ser hamrende godt ud :x

Skrevet

Har mødt piger/damer/kvinder som hvor de åbnede døren var jeg ved at tabe kæbe og mund. Men som der nævnes i tråden er man blevet skuffet under akten. Skønhed og udseende gør det ikke alene er også min erfaring. 
De største overraskelser er kommet fra ret almindelige udseende (og ja selv det er jo ret subjektivt for hvad er kønt eller mindre kønt og hvem er flot og hvem er mindre flot afhænger jo af øjnene der ser og hjernen der bearbejder data) og som har haft evnen til at komme ind under huden på mig. Så det er et samspil af mange kvaliteter der virker for mig. Men det er jo mig, måske anderledes for andre.

// Amar Lover

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 minutter siden:

Har også på fornemmelsen at Jennifer absolut ikke er et kedeligt knald - hun er helt sikkert heller ikke grim :wub:

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 24 minutter siden:

Ahhhh…… det var ikke det jeg skrev :D

Der er masser af kønne kvinder, der er fantastiske knald. Jeg antydede måske at frekvensen af gode knald er højere hos de knap så kønne ;) af de samme årsager som du angiver for mænd.

K

Skrevet
Kanon1 skrev, 1 time siden:

Ahhhh…… det var ikke det jeg skrev :D

Der er masser af kønne kvinder, der er fantastiske knald. Jeg antydede måske at frekvensen af gode knald er højere hos de knap så kønne ;) af de samme årsager som du angiver for mænd.

K

Det var også mest en spøg:P.. 

Jeg kunne faktisk forestille mig det er endnu mere udbredt ved kvinder fordi selv mindre pæne kvinder har nemmere ved at få sex end pæne mænd:ph34r::lol:.. Altså så erfaringsgrundlaget for den mindre pæne kvinde er størrere end for den mindre pæne mand.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Ham nummer 2 ser sødere ud^_^.. Tror faktisk også han er et bedre knald.. Han har måtte udvikle evner og ikke bare kunne knalde hvem han vil pga udseendet:P..

Næ dog, så er der håb endnu :-) Hilsen en behåret 60årig hvid dansker over 100 kilo

Skrevet
Jankanda skrev, 1 time siden:

Næ dog, så er der håb endnu :-) Hilsen en behåret 60årig hvid dansker over 100 kilo

Jeg kan ikke tale for andre men jeg tror ikke jeg har haft en kæreste der vejede under 100 kg siden jeg var 16:ph34r::P.. Så den type kvinder findes også:lol:.. 

Skrevet

Ikke upassende, når det er hyggesnak - så der blev den flyttet hen.

Selvom jeg selv sad og fik mig et lille grin, er jeg desværre forpligtet til at slette billederne - og nu er humoren desværre forsvundet.

:-(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.