Hop til indhold

Small Valeria Vejle - Aften Honning

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/403170

Sødmefyldt latina, sød og dejlig!

I går svarede hun ikke første gang, jeg skrev til hende. Senere forsøgte jeg at skrive igen, så det blev lidt sent om aftenen, men Valeria så frisk ud og havde gjort sig lækker.

Det startede godt. Havde sat mig på sengen med ryggen op af puden. Da hun var klar satte hun sig ovenpå mig og smilte, og fra det øjeblik af gav hun mig sin fulde opmærksomhed. Det blev altså til en gang Gfe ud af det, af den gode slags. Fik mange gode læbekys af hende, jeg tog bh'en halvt af, brysterne er dejlige, ikke helt naturlige. Jeg kærtegnede dem, kyssede og slikkede, og det var som om hun blandt andet gengældte noget af det, da hun lidt efter havde hovedet ved mit skød.

Det hele gled naturligt. Der var intet hastværk ved noget. Resten forløb også godt. Jeg var der en halv time. Når hun smiler er det som om hendes ansigt er en lille sol.
Jeg må nok op og se hende igen, det er svært at lade være. Hun er en ung og dejlig latina perle.

Skrevet

Tak for din anmeldelse.

Overvejer at besøge hende :)

Skrevet

Hvordan med sproget. Taler hun Engelsk så man kan føre en samtale med hende?

Skrevet
  • Author

Det går nok ikke med samtale på engelsk, jeg fik ikke så meget igen, da jeg talte. Vi kommunikerede og forstod hinanden fint. Det fornødne klarede vi på engelsk uden translate.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.