Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var der for knap en måned siden.

Det er hende på billederne. Hun er rigtig lækker, brysterne store, kunstige og tunge. Fantastisk lækker røv. Hun taler ok engelsk og det var hende jeg talte med over telefonen og sms.

Sexen var såmænd ok, lidt mekanisk dog, 800kr for en halv time. Forvent ikke GFE.

Stedet var dengang i Brædstrup, og noget værre byggerod, og ikke særlig diskret. Værelset det sjove foregik på var ok, dog ret spartansk, kun en seng med en lidt hård madras, og et lille sengebord.

Hvis stedet var mere indbydende kunne jeg godt finde på et genbesøg, hvis det bare var for en quicky.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Jernet. Besøgte hende i sidste weekend. Lækker rumænsk kvinde.Masser af tattoos og flere piercinger,, så det skal man være til.Sex lidt mekanisk og hun havde 3 telefoner liggende på bordet ved siden af der konstant bimlede og bamlede. Det skal dog siges at hun ikke tog dem eller svarede. 
Ikke en GFE oplevelse. Nok ikke gentagelse da der findes flere GPer med bedre service og mere GFagtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...