Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag haft fornøjelsen af at nyde den smukke Yuki i Thisted

https://annoncelight.dk/showad/403379

Hun er meget smuk, og meget lille - lige som min ønskedrøm - og hun har en lige så stram fisse som hun er lille til, og det passer fantastisk til min lille pik. 

Resultatet blev en dejlig oplevelse med dejlig pige med små dejlige, naturlige bryster og med godt humør, men skal der kastes lidt grus i maskineriet vil det være hendes massage, det er virkeligt dejligt og afstressende, men lidt "slap" og uden pirring de steder vi rigtig godt kan li. - så hvis kroppen trænger til en ordentlig omgang massage, så lad Sirada ordne det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 4 timer siden:

Hun er meget smuk, og meget lille - lige som min ønskedrøm - og hun har en lige så stram fisse som hun er lille til, og det passer fantastisk til min lille pik. 

Så alle Jer med monster pikke. Bliv væk så i ikke ødelægger det for os andre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja hun er glat omkring hendes lille bitte fisse, men jeg er kommet lidt i tvivl om der måske var lidt bløde dun lidt længere oppe, men ingen hår i munden :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...