Fisken16 109 Skrevet 4. Juni Jeg har i dag haft fornøjelsen af at nyde den smukke Yuki i Thisted https://annoncelight.dk/showad/403379 Hun er meget smuk, og meget lille - lige som min ønskedrøm - og hun har en lige så stram fisse som hun er lille til, og det passer fantastisk til min lille pik. Resultatet blev en dejlig oplevelse med dejlig pige med små dejlige, naturlige bryster og med godt humør, men skal der kastes lidt grus i maskineriet vil det være hendes massage, det er virkeligt dejligt og afstressende, men lidt "slap" og uden pirring de steder vi rigtig godt kan li. - så hvis kroppen trænger til en ordentlig omgang massage, så lad Sirada ordne det. 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 4. Juni Fisken16 skrev, for 4 timer siden: Hun er meget smuk, og meget lille - lige som min ønskedrøm - og hun har en lige så stram fisse som hun er lille til, og det passer fantastisk til min lille pik. Så alle Jer med monster pikke. Bliv væk så i ikke ødelægger det for os andre 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 6. Juni Haløjsa er hun glat forneden Måske man lige skulle prøve Er hun meget stram så hår det sku nok ikke ') Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisken16 109 Skrevet 7. Juni Ja hun er glat omkring hendes lille bitte fisse, men jeg er kommet lidt i tvivl om der måske var lidt bløde dun lidt længere oppe, men ingen hår i munden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg