Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, har et par overnatninger i Odense, kunne godt tænke mig et besøg på mit værelse, skal være GFE. Hvem kan anbefales? Alder ikke så vigtig, søger bare en hyggelig time. Om det er dansker, Thai mm er ikke vigtig

mvh. Langkilde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 45 minutter siden:

Michelle kunne være et godt bud, hvis hun ellers er aktiv når du kommer til Odense:

https://annoncelight.dk/showad/383135

Der er flere anmeldelser af hende, hvis du søger på annoncenummeret.

Ikke enig Lange, hun er kun et problem for mig. Alle mine årelange gamle flammer, der sidst var ved et lyskryds på kochsgade er ved hende og heksen blokere mig fordi jeg ikke gider kneppe hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hook skrev, for 32 minutter siden:

Ikke enig Lange, hun er kun et problem for mig. Alle mine årelange gamle flammer, der sidst var ved et lyskryds på kochsgade er ved hende og heksen blokere mig fordi jeg ikke gider kneppe hende.

Som du selv skriver er hun kun et problem for dig. Og mig bekendt er der ingen andre piger hos hende nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 3 timer siden:

Som du selv skriver er hun kun et problem for dig. Og mig bekendt er der ingen andre piger hos hende nu.

Der er for.eks. Vanessa og Daria har også været der. Så er du opdateret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dear Hook,

It is clear that you have a problem with me, as I also wrote to you privately and gave you a printout with your phone number and you said that it is not yours and that you have nothing personal with me... I can prove that it is your phone number

In the first picture is your post in the review Maria, in the second picture is your message to Maria and in the 3rd picture is the message to me... It seems to me that it is your phone number.

Screenshot_20240610-230931_Chrome.jpg

Screenshot_20240610_230153_Messages.jpg

Screenshot_20240610-231633_Messages.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

You said in the comment on March 9 that you wanted to visit Maria and that I made her block you, and because of me she lost 800 dkk, from the print that you posted and I reposted it now, it seems that you wanted to visit here for 500 dkk and not 600 dkk as she had in the ad.. maybe this was the reason why she blocked you or maybe the fact that you are asking for a 100 dkk discount too keep an eye on the clock to make sure that the 15 minutes have passed...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Best.Gfe skrev, den 10.6.2024 at 23:41:

You said in the comment on March 9 that you ...

Gaaab - nu det ævl igen. Du er gået i selvsving. Få dig et liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...